اخبار داغ

آغاز فعالیت همه جانبه ی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در همدان

آغاز فعالیت همه جانبه ی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در همدان
رسالت اصلی جبهه مردمی انقلاب اسلامی تلاش در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم ، مطالبه گری و مبارزه با فساد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا غلامی پاک در گفت و گو با  صدای دانشجو گفت : جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی که در تهران با هیئت موسس ده نفره اعلام موجودیت کرد و در استان هم به تبع تهران این جبهه تشکیل شد و روز گذشته(27-10-95) اولین مجمع عمومی این جبهه تشکیل شد و اعضای شورای شهرستان انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای دانشجو,

 

,

وی در ادامه در خصوص فرق این جبهه با سایر احزاب بیان کرد: این جبهه یک تشکل مردمی انقلابی فراجناحی ست که افراد مختلفی که روحیه ی انقلابی دارند در این جبهه گرد آمدند تا در خصوص پیگیری های مطالبات مقام معظم رهبری و ایجاد وحدت بین نیرو های انقلابی تلاش و فعالیت کنند، تا با مطالبه گری و پیگیری در صدد حل مشکلات جامعه ی انقلابی باشند.

,

 

,

غلامی افزود فعالیت این جبهه صرفا در زمینه ی سیاسی نیست، بلکه در زمینه های فرهنگی،اقتصادی، اجتماعی و به صورت کلی درجهت رفع مشکلات معیشتی مردم جامعه اسلامی است.

,

 

,

وی دلیل فعالیت و عضویت در این جبهه را تحقق فرمان ولی امر مسلمین دانست و گفت: بنا به گفته ی مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه گری مردم و اینکه  راه حل حل مشکلات انقلابی عمل کردن است وظیفه ی خود دانسته که در این مسیر قدم بردارم و در حد توان این مطالبات را پیگیری کنم.

,

 

,

محمد رضا غلامی وظیفه اصلی این جبهه را مبارزه بافساد علی الخصوص فساد اقتصادی ، پیگیری مشکلات معیشتی مردم،مسائل اقتصادی و ارائه راه کاربه افراد مرتبط و مسئول دانست.

,

 

,

وی در خصوص انتخاب اعضای شورای شهرستان گفت: با انتخابات انجام شده بین مجمع عمومی ، 13 نفر به عنوان اعضای شورای شهرستان انتخاب شدند که از این جمع 8 نفر به عنوان نمایندگان همدان در مجمع کشوری این جبهه که 7 بهمن در تهران برگزار می شود حاضر می شوند.

,

 

,

اسامی این 8 نفر به شرح زیر است:

,

1.  علی زبرجدی   2. سرکار خانم فانوسی 3. حجت الاسلام ناصر صفری 4. محمد رضا غلامی  5. میرزا سلگی    6. سلیمان حیدری دلگرم 7. اصغر سلیمانی    8. جلال زارع

,

 

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه