اخبار داغ

فرماندار سامان:

طرح جمع آوری فاضلاب روستایی چم زین با اجرای سیستم پکیج انجام می شود

طرح جمع آوری فاضلاب روستایی چم زین با اجرای سیستم پکیج انجام می شود
فرماندار شهرستان سامان از خرید پکیج مورد نیاز شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب روستای چمزین به 3 میلیارد ریال در شهرستان سامان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسامان ما، سعید صالحی اردلی در جلسه توسعه شبکه فاضلاب آبفای روستایی با مدیرکل آبفای روستای و دهیاران و بخشدارهای شهرستان سامان با بیان اینکه یکی از برنامه های محوری و سیاست های دولت در استان حفاظت کیفی زاینده رود است، اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم در شهرستان برای افزایش حفاظت کیفی زاینده رود جمع آوری آب های سطحی و جاری در روستا های حاشیه زاینده رود است.

صالحی با بیان اینکه در جهت توسعه شبکه فاضلاب آبفای روستایی در حاشیه زاینده رود به صورت مشارکت های مردمی چهار روستای شهرستان در بخش های مرکزی و زاینده رود انجام می شود، بیان داشت: این طرح در روستاهای چم زین و چلوان در بخش مرکزی و قراقوش و گرمدره در بخش زاینده رود اجرایی می شود.

صالحی با بیان اینکه طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب روستایی از طریق اجرای سیستم پکیج در روستای چم زین انجام می شود، ابراز کرد: این سیستم به صورت پایلوت در شهرستان با مشارکت روستائیان اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح اجرای شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب روستای چمزین به عهده مردم و خریداری و نصب پکیج تصفیه آن به عهده شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری است.

صالحی افزود: اعتبار مورد نیاز برای خرید پکیج شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب روستای چمزین بالغ بر سه میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: در صورت کسب موفقیت های لازم در این زمینه این طرح در روستای های شهرستان و استان به اجرا و نصب شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب روستاهای انجام می شود.

صالحی با بیان اینکه در اجرای شبکه های جمع آوری و تصفیه فاضلاب های روستا ها باید همه باهم همکاری داشته باشند و مشارکت های مردمی را دنبال کنیم.
انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه