اخبار داغ

یادواره سرداران شهید بخش بمپور در ایرانشهر برگزار شد

یادواره سرداران شهید بخش بمپور در ایرانشهر برگزار شد
یادواره سرداران شهید بخش بمپور به منظور گرامیداشت مقام والای شهدا با حضور رئیس هیئت رزمندگان سیستان و بلوچستان در ایرانشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پهره؛ به دنبال ارج نهادن به مقام شهدای گرانقدر شهرستان ایرانشهر شب گذشته یادواره  سرداران «شهید یاسر بهشتی» و «شهید ولی فتح مرادی» از دلیر مردان بخش بمپور با حضور مردم و مسئولین شهید پرور در دانشگاه ولایت این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری پهره؛,

 در ادامه این جلسه سردار غلام رضا باغبانی رئیس هیئت رزمندگان سیستان و بلوچستان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: تداوم راه شهدا از طریق جهاد کبیر ممکن است.

,

 

,

, ,

وی گفت: گر ما امروز می خواهیم مانند شهدا حیات طیبه داشته باشیم باید در راه شهدا قدم برداریم همانطور که شهدا با اجرای این اعمال حیات طیبه یافتند.

,

سردار باغبانی اطاعت محض از ولی فقیه را یکی دیگر از راه های بالندگی و سعادت یافتن شهدا عنوان کرد و بیان داشت: اولین عامل حیات بخش ولایت است و این را شهدا به درستی دریافتند و در مسیر صحیح طی طریق کردند تا امروز به عنوان نشان های افتخار برای تک تک شهر و روستای ایران اسلامی خوش بدرخشند.

,

 

,

, ,

رئیس هیئت رزمندگان سیستان و بلوچستان  تصریح کرد: فرهنگ شیرین و نام آشنای شهادت امروز به عنوان یک ارزش که در راه دفاع از حق و قیام در مقابل باطل شناخته می شود از انقلاب ایران اسلامی به سایر کشورها صادر شده است و آنها را برای دفاع و بدست آوردن ارزش های پاک مسمم کرده است.

,

وی افزود: در جهاد کبیر شهدا رفتند و امروز ما باید جهاد کنیم، جهاد در عرصه های سیاسی،اقتصادی،نظامی و فرهنگی که مدافعان حرم ما امنیت امروز جامعه را مرهون آنها هستیم که در عراق و سوریه و لبنان می جنگند و ما امروز بی نظیر ترین امنیت را در کشور داریم که به برکت مدافعان حرم و جهاد اصغری است که آنها انجام می دهند.

,

 

,

, ,

سردار باغبانی ادامه داد: دشمن ارزش ها و دین جوانان و عقاید را هدف قرار داده و از بستر فضای مجازی وارد شده است لذا می طلبد این موضوع را جدی گرفته و همچون عرصه جنگ وارد میدان شد و نبردی سخت تر از نبردی که شهدا رفتند را با پشتوانه توکل به خدا و فطرت پاک انسانی در پیش گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه