اخبار داغ

کشته شدن یک نفر در جریان نزاع در یکی از روستاهای روانسر

کشته شدن یک نفر در جریان نزاع در یکی از روستاهای روانسر
حوالی عصر دیروز براثر درگیری لفظی دو جوان اهل روستای شایگان بخش مرکزی شهرستان روانسر یک نفر به قتل رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سراب روانسر، عصر دیروز  28 دی ماه حوالی ساعت 4 عصر در روستای شاینگان از توابع بخش مرکزی شهرستان روانسر تیراندازی به سمت چند قطعه کبوتر کوهی موجب مشاجره بین دو جوان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب روانسر,

در این اتفاق (ب.ص) با شلیک چند تیر از اسلحه پران ساچمه ای به سمت کبوتر هایی که بر روی پشت بام یکی از منازل روستا قرار داشتند صدای اهالی روستا از جمله جوانی به اسم بهمن را در آورد.

,

پس از این ماجرا و در یک درگیری لظفی بین این دو نفر با مداخله مردم روستا ماجرا ختم به خیر می شود و مردم از جمله دو جوان مذکور محل را ترک می کنند، اما این پایان ماجرا نبود.

,

 در ادامه (ب.ص)  با بهمن تماس می گیرد و درگیری آنها از سر گرفته می شود و در زمانیکه وی در مغازه عمویش حسن در روستا حضور داشت،  [ب.ص]  وارد مغازه عموی بهمن می شود و با فرو کردن چاقو در قلب وی موجب مرگ بهمن می شود و چندین ضربه را به حسن نیز می زند که پس از انتقال به بیمارستان امام رضا (ع) در کرمانشاه مشخص می شود که وی یکی از کلیه هایش را از دست داده است.

,

قاتل (ب.ص) پس از مرتکب شدن قتل از محل متواری می شود و جسم سرد مقتول (بهمن) در کنار جسم غلتان در خون عمویش، آغازی می باشد برای فرار و آشوب در روستایی که تا پیش از این در آرامش شاهد زندگی مردمانش بود.

,

به گزارش سراب روانسر، به گفته ی اهالی روستا مقتول [بهمن] حدودأ 30 ساله و قاتل [ب.ص] 35 ساله است و هر دو دارای مدرک ابتدایی هستند.

, سراب روانسر,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه