اخبار داغ

صدور 105 حکم کمربندی برای رزمی کاران همدانی

صدور 105 حکم کمربندی برای رزمی کاران همدانی
هیات تکواندو استان همدان بیش از 105 حکم کمربندی زرد سبز و آبی برای هنر جویان توسط هیأت استان صادر کرده است که در این بین 35% را بانوان و 65% را آقایان تشکیل داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش،هیأت تکواندو شهرستان اسدآباد در ده ماه نخست سال 1395 بیش از 105 حکم کمربندی  زرد سبز و آبی  برای هنر جویان توسط هیأت استان صادر کرده است که در این بین 35% را بانوان و 65% را آقایان تشکیل داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , همدان ورزش,

در آزمونهای ارتقاء کشور موفق ترین سال برای هیأت تکواندو شهرستان اسدآباد  بود که بیش 20نفر موفق به اخرکمربند قرمز دان یگ و دان 2 شدند  همچینین یک نفر دان 6 و یک دان 5 را می توان به آمار دانهای کشوری تکواندو توسط تکواندو کاران اسدآبادی اضافه کرد.

,

از لحاظ مالی هیأت تکواندو شهرستان اسداباد علاوه بر آمار 120نفری بیمه ورزشی مبلغ18 میلیون  ریالی به  فدراسیون پزشکی ورزشی  در ده ماه نخست سال95 وجهت پرداخت هزینه آزمونها 15 میلیون و 750 ریال واریز کرده است در ضمن بیش از 70 کد بانک اطلاعاتی از فدراسیون دریافت که مبلغ ده میلیون و 150 هزار  ریال نیز بابت گرفتن کد به فدراسیون تکواندو پرداخت نموده است.

,

این در حالی است که چند ده میلیون ریال بابت آزمونهای کشوری قرمز مشکی و تمدید بانک اطلاعاتی نیز به فدراسیون تکواندو واریز شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه