اخبار داغ

رئیس راهداری و حمل و نقل باجگیران خبر داد:

ارتقا نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای باجگیران به اداره

ارتقا نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای باجگیران به اداره
رئیس راهداری و حمل و نقل باجگیران گفت: پس از انتزاع و ادغام سراسری سازمان راه و شهرسازی کشور، نمایندگی راه و شهرسازی باجگیران به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارتقا یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر؛ محسن نیک اختر، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای باجگیران با اشاره به انتقال ساختمان این اداره از شهر باجگیران به محور روستای امامقلی که منجر به اعتراض تعدادی از اعضای شورای این شهر شده بود گفت: پس از ادغام و انتزاع راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای، برحسب نوع کار و شرح وظایف این اداره، استقرار در این منطقه از نظر کارشناسی مناسب تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط جغرافیایی، سه راهی امامقلی مرکزیت خاصی داشته و شاهراه ارتباطی جاده قدیم درگز، قوچان، باجگیران و درگز است.

,

وی افزود: پس از بررسی های فراوان پیرامون ارتقا سطح خدمات رسانی به شهروندان و مسافران و همچنین مرکزیت این نقطه، پیشنهاد تغییر محل این اداره به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی و فرمانداری قوچان ارسال شد.

,

نیک اختر با بیان اینکه ایمنی و ترافیک یکی از مهمترین اولویت های اهداری و حمل و نقل جاده ای باجگیران است،  تصریح کرد: کنترل ترافیک در محور ترانزیتی قوچان- باجگیران- ترکمنستان  بسیار ضروری است.

,

رئیس راهداری و  حمل و نقل باجگیران  با بیان اینکه این نمایندگی به اداره ارتقا یافته است، گفت: با وجود انتقال ساختمان این اداره به محل جدید، اولویت اصلی ما خدمات رسانی به شهر باجگیران است و در سال جاری  اکیپ کامل برفروبی با امکانات مناسب به این شهر اختصاص یلفت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه