اخبار داغ

رئیس ستاد دهه فجر شهر باباحیدر:

عزت ملت ایران در استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

عزت ملت ایران در استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است
رئیس ستاد دهه فجر شهر باباحیدر گفت: عزت ملت ایران در استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که این هم مرهون فداکاری شهدا و امام راحل و پیشکسوتانی که در انقلاب زحمت کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، به مناسبت فرارسیدن بهار انقلاب اسلامی جلسه ستاد دهه فجر شهر باباحیدر با حضور رئیس ستاد دهه فجر شهر باباحیدر، فرمانده حوزه امام حسین (ع)، نیروی انتظامی و شورای شهر و رؤسای ادارات شهر باباحیدر برگزار شد.

رئیس ستاد دهه فجر شهر باباحیدر در سخنانی با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اکنون در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم که بتوانیم برنامه های در خور شایسته ای برای نسل جوان و مردم عزیز داشته باشیم.

"سید قاسم مرتضوی" اظهار داشت: برنامه های دهه فجر با مشارکت گسترده و واگذاری امور به مردم در تمامی مناطق انجام گیرد که مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه امسال بیشتر برنامه کاری کمیته ها، برنامه تبیینی و دستاوردهای انقلاب می باشد گفت: ملت ایران عزتش در استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که این هم مرهون فداکاری شهدا و امام راحل و پیشکسوتانی که در انقلاب زحمت کشیدند.

تشکیل 10 کمیته ستاد دهه فجر در شهر باباحیدر

وی از تشکیل 10 کمیته این ستاد در سطح شهر خبر داد و اضافه کرد: شرح وظایف به هر یک از کمیته ها ابلاغ شده و با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال بهترین برنامه ها را در شهر خواهیم داشت.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
, تشکیل 10 کمیته ستاد دهه فجر در شهر باباحیدر, تشکیل 10 کمیته ستاد دهه فجر در شهر باباحیدر,
,
,
,
, ,


در ادامه این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در سخنانی با تبریک فرارسیدن گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل امروز بدرستی تبیین و آنان با این اهداف به درستی مأنوس شوند.

"سید حسین میراحمدی" دهه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و گفت: اگر امروز عزت و اقتدار داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند، مرهون خون شهدا و پیروزی مردم و انقلاب در سال ۵۷  است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه حضور گسترده مردم ولایتمدار و رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برشمرد و اظهار داشت: امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.

در پایان هر یک از مسئولین شهر نظرات و برنامه ها و پیشنهادات خود را در زمینه هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کردند.

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه