اخبار داغ

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس:

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی جرم است/سیاه نمایی مدیر کل سیاسی استانداری از دولت گذشته به دور از انصاف است

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی جرم است/سیاه نمایی مدیر کل سیاسی استانداری از دولت گذشته به دور از انصاف است
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاه نمایی مدیرکل سیاسی استانداری گیلان به دور از انصاف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، سوء استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی را در زمان انتخابات جرم برشمرد و اظهار داشت: طبق قانون استفاده از ابزار آلات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی جرم محسوب می شود اما در حال حاضر با قانون موجود چنین قوانین و مقرراتی تنها در زمان تبلیغاتی که اعلام می کنند جرم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,


وی تبلیغات رسانه ای عملکرد دولت را امری عادی توصیف کرد و افزود: اگر دولت اقدامات و عملکردهای خود را برای مردم توضیح داده است یک مسئله طبیعی است و همه ی دولت ها این کار را انجام داده اند.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی سفر شهر به شهر مدیرکل سیاس استانداری گیلان و سیاه نمایی وی از دولت گذشته را به دور از انصاف دانست و گفت: اینکه در برخی از جلسات مسئولان استانداری گیلان در شهر ها می چرخند و عملکرد دولت سابق را سیاه جلوه می دهند و اقدامات دولت فعلی را گل و بلبل معرفی می کنند صحیح نیست و به دور از انصاف است.

,
,
,


دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اخلاقا” درست نیست کسی که قرار است از خود تعریف و تمجید کند دیگران را بکوبد، اظهار کرد: اخلاق سیاسی و انتخاباتی در کشور باید لازم الاجرا گردد.
داداشی با بیان اینکه فعالان سیاسی در تبیین مواضع خود باید دینداری را ملاک خود قرار دهند، افزود: هر کسی که فعال سیاسی است چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باید حداقل های اخلاقی، شرعی و سیاسی را رعایت کند.

,
,
,


وی وجدان را قاضی بر بیانات و اظهارات همه ی اشخاص برشمرد و گفت: همه ی ما مسلمان هستیم و باید با اخلاق اسلامی و دینی در برخورد با مسائل سیاسی رفتار کنیم و نباید وجدان را زیر پا گذاشت.
نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه همه باید ابتدا عیب خود را بگیرند و آن را رفع کنند، بیان داشت: هر دولتی که آمده یکسری نواقصی را داشته است و قرار نیست دولتی که بعد از دولت قبلی سر کار می آید نقاط ضعفش را بشمارد و نقاط ضعف خود را نادیده بگیرد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه