اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

هیچ احدی نمی تواند در کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دخالت کند/انقلابی گری محور برنامه های دهه فجر است

هیچ احدی نمی تواند در کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دخالت کند/انقلابی گری محور برنامه های دهه فجر است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هیچ احدی نمی تواند در کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دخالت کند و وظایف این شورا مشخص شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا, سید سعید حسینی امروز در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه های دهه فجر استان زنجان، اظهار داشت: 22 بهمن یکی از برجسته ترین ایام انقلاب اسلامی و دهه فجر، دهه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, موج رسا, , سید سعید حسینی امروز در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه های دهه فجر استان زنجان، اظهار داشت: 22 بهمن یکی از برجسته ترین ایام انقلاب اسلامی و دهه فجر، دهه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است.,

وی بر ضرورت استفاده از جوانان در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: نوآوری و خلاقیت و مردمی بودن برنامه ها در برنامه های دهه فجر دیده شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تقارن 22 بهمن با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: جشن های انقلاب تا قبل از نهم بهمن ماه برگزار شود.

,

حسینی از آغاز مراسم 22 بهمن از ساعت 9:30 خبر داد و گفت: مسیر راهپیمایی نیز از چهار راه انقلاب به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) است.

,

وی با بیان اینکه انقلابی گری یکی از محورهای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری برنامه ها انجام شده است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: از 20 کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، 12 کمیته برنامه های خود را به ستاد ارسال کرده اند.

,

حسینی از تعیین حاج بابایی به عنوان سخنران مراسم 22 بهمن خبر داد و گفت: شورای هماهنگی در این زمینه برنامه ریزی کرده است.

,

 

,

*جشن انقلاب در روستاهای استان برگزار می شود

, *جشن انقلاب در روستاهای استان برگزار می شود,

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: کمیته روستایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده و جشن های بزرگ در روستاهای استان برگزار می شود.

,

حجت الاسلام حسینی از برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و قرآنی در روستاهای استان خبر داد و گفت:  برای معرفی آستان قیدار نبی این مسابقات در خدابنده برگزار می شود.

,

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا و بازدید و دیدار از خانواده های شهدا، ادامه داد: برگزاری نماز شکر و نماز استثغا بین نماز جمعه و عصر از پیشنهادات این کمیته است.

,

وی از اعزام مبلغان به روستاها خبر داد و گفت: از سیاسیون قبل از انقلاب که در روستاها زندگی می کنند، در برنامه های دهه فجر تجلیل می شوند.

,

این مسئول از اعزام کتابخانه های سیار به روستاها خبر داد و گفت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

,

 

,

*ضرورت تبیین شخصیت آیت الله هاشمی در برنامه های دهه فجر

, *ضرورت تبیین شخصیت آیت الله هاشمی در برنامه های دهه فجر,

باب الله فتحی، فرماندار خدابنده نیز در این جلسه اظهار داشت: در ایام دهه فجر سخنرانان و مسئولان در برنامه ها، متناسب با نقش آیت الله هاشمی، به بیان ابعاد شخصیت ایشان می پردازند.

,

وی گفت: راهپیمایی 22 بهمن موجب همدلی و وحدت بین گروه های سیاسی و وفادران انقلاب اسلامی است که در شهرستان ها انتظار این است که سخنرانان جامع نگر در نظر گرفته شود.

,

فرماندار سلطانیه نیز در این جلسه اظهار داشت: ادارات در شهرستان سلطانیه جا نمایی نشده است و نمی تواند برنامه های 20 گانه را در برش شهرستانی اجرا کنند که ضروری است کمیته های استانی در این زمینه کمک کار شهرستان ها باشند.

,

وی گفت: تغییر زمان نور افشانی به مناسبت 22 بهمن به شهرستان ها اطلاع رسانی شود تا برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گیرد.

,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: کمیته زنان و خانواده با حضور نمایندگان در هر شهرستان تشکیل شده است و تا کنون سه جلسه استانی و هشت جلسه شهرستانی برگزار شده است.

,

 

,

*برگزاری 873 برنامه از سوی کمیته بانوان در زنجان

, *برگزاری 873 برنامه از سوی کمیته بانوان در زنجان,

بلوری گفت: 873 برنامه اجرایی در 15 موضوع برای ایام دهه فجر پیش بینی شده است و 36 برنامه به صورت مشارکتی برگزار می شود.

,

وی از برگزاری همایش نقش زنان در اقتصاد مقاومتی در این ایام در 16 بهمن خبر داد و گفت: برگزاری گفتمان با حضور 38 مادر و همسر شهید از دیگر برنامه های این دهه است.

,

این مسئول بیان داشت:جشن انقلاب ویژه دختران و مادران و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام محسوب می شود.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان نیز در این جلسه از تشکیل ستاد دهه فجر در شهرداری زنجان خبر داد و گفت: فضا سازی یکپارچه شهر با عنوان "گویی نو بهار" و آذین بندی شهر و چراغانی و نصب پرچم از اقدامات شهرداری در این ایام است.

,

 

,

*برگزاری سومین جشن بزرگ "بهار در بهمن"

, *برگزاری سومین جشن بزرگ "بهار در بهمن",

صفوی خاطرنشان کرد: سومین جشن بزرگ "بهار در بهمن" از سوی شهرداری برگزار می شود و برنامه "نور در بهمن" در میدان ارتش، بلوار آزادی یا مجموعه کارخانه کبریت برگزار می شود.

,

وی از برگزاری نمایشگاه در کارخانه کبریت به همین مناسبت خبر داد و گفت: سومین رالی جانبازان و معلولان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان یادآور شد: اجرای برنامه در 14 مسجد در 10 شب با مشارکت دستگاه های فرهنگی،اجرای برنامه های خاص در لحظه ورود امام به میهن، پرواز بالون هایی با شعار انقلاب و برگزاری جشنواره عکس انقلاب از برنامه های این دهه در زنجان است.

,

صفوی از برگزاری پنج روز نمایش خبر داد و گفت: المپیاد فرهنگی و ورزشی کارکنان شهرداری و کارناوال نیز راه اندازی می شود.

,

 

,

*برگزاری دومین جشنواره موسیقی آوای امید در زنجان

, *برگزاری دومین جشنواره موسیقی آوای امید در زنجان,

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری دومین جشنواره موسیقی آوای امید در دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری جشن انقلاب نیز در شهرستان های استان برگزار می شود.

,

قاسمی بیان داشت: نمایشگاه کتاب، هنرهای تجسمی نیز در این زمان برگزار می شود.

,

وی با اشاره به اکران همزمان فیلم های فجر در زنجان، گفت: بیش از 300 برنامه از سوی کانون های فرهنگی و هنری در استان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه