اخبار داغ

یادداشت/

چرا وقتی در ایران فقر و بیکاری هست باید به غزه و لبنان کمک رسانی کنیم؟

چرا وقتی در ایران فقر و بیکاری هست باید به غزه و لبنان کمک رسانی کنیم؟
جمهوری اسلامی ایران به مثل آمریکا با حمایت از کشورها و گروه های سیاسی و نظامی خارج از مرزهای جغرافیایش، امنیت مرزهای داخلی خود را حفظ می نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران؛ شعاری که برخی در سال های اخیر خصوصا در سال 88 فریاد می زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سنت نیوز,

اما در واقع چرا این شعار به یکی از اصلی ترین شعار های جریان مخالفین سیاست های فرامنطقه ای جمهوری اسبالمی ایران تبدیل شده است و چرا فتنه گران به بلندگوی این شعار در ایران تبدیل شده اند؟

,

به نظر می رسد جمهوری اسلامی ایران با در پیش گرفتن سیاست متحد کردن امت اسلامی حول محور مقاومت ضربه سختی بر پیکره دشمنان خارجی و منافقین داخلی وارد آورده است به نحوی که همه مخالفین ایران اسلامی یک صدا بر علیه این کشور دست به دست هم داده اند تا فضای روانی جامعه را به تشنج بکشانند.

,

سیاست جمهوری اسلامی ایران در طول عمر قریب به چهل ساله این نظام از ابتدا تاکنون حمایت از مظلوم و اعتلاء ایلام ناب محمدی بوده و هست.

,

موضوع فلسطین نیز به همین جهت و البته به جهات دیگر مورد اهمیت و حساسیت ایران اسلامیست؛ فلسطین به عنوان یک کشور اسلامی درگیر با بدترین دشمن قرآنی و اعتقادی مسلمانان یعنی یهودیت آنهم از نوع صهیونیسم به کانون توجهات بانیان جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده بود و کماکان مورد عنایت مسئولین کشوری است.

,

اما جنگ ایدئولوژیک تنها دلیل قانع کنند برای این نبرد چهل ساله نیست و روحیه جهان خواری و خوی پست سران رژیم صهیونیستی را مزید بر علت دشمنی ایران و اسرائیل می توان دانست.

,

رفتار صهیونیست ها و آرمان های آنها تنها در یک صورت محقق می شود و آن صورت تسلط بر جهان و تسخیر روح و روان افراد بشر به جهت رسیدن به امیال و اغراض صهیونیسم است.

,

لاابالی گری و افراط در خونریزی آن هم بی دلیل و منطق و آواره سازی مردم بی گناه فلسطین به علاوه نقشه های روزانه توطئه در مناطق اسلامی و غیر اسلامی برای نیل به مقاصد افزون بر خودکامگی سیاسی و بی اعتنایی به مجامع بین المللی تنها گوشه ای از سیاست اجرائی کثیف صهیونیسم در فلسطین اشغالیست.

,

حال سوال اساسی از طرفداران عدم حمایت از غزه و لبنان و در سال های اخیر سوریه، عراق، بحرین، یمن و سائر کشور های اسلامی اینست که اگر ما با اسرائیل و داعش در خارج از مرز های کشورمان نجنگیم در کجا با سپاهیان پر قدرت و زورگوی آنها می بایست مواجه شویم؟ آیا بهتر نیست در خارج از مرز های خودمان امنیت مرز های کشور را تامین نماییم؟ چرا ایالات متحده آمریکا که در هزاران کیلومتر آن طرف تر از غرب آسیا قرار دارد در این منطقه ژئوپلوتیک جهان پایگاه های مختلف دارد و هیچ کس به آن اعتراضی نمی کند اما جمهوری اسلامی ایران که درمنطقه حاضر است نباید از مواضع خود و همسایگانش دفاع  وامنیت خود را پایدار کند؟

,

اینها تنها چند سوال ساده از منتقدان حمایت ایران از جبهه مقاومت اسلامی و کشور های همسایه است. سوالاتی که جوابی قانع کننده به پرسش گران از فقر و بیکاری در ایران را در آستین دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه