اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری:

مردمی بودن بسیج مهمترین دلیل ورودش به حوزه مبارزه با موادمخدر است

مردمی بودن بسیج مهمترین دلیل ورودش به حوزه مبارزه با موادمخدر است
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری گفت: اتفاق بسیار خوبی که رخ داده ورود بسیج به حوزه مبارزه با مواد مخدر در قالب تشکیل قرارگاه جوادالائمه است چون بسیج، یک ظرفیت مردمی است و امیدواریم با همت و تلاش این عزیزان توفیقات و اقدامات موثری در این حوزه باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید غدیر مرتضوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: مسئولیت اساسی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است.

وی گفت: اتفاق بسیار خوبی که رخ داده ورود بسیج به حوزه مبارزه با مواد مخدر در قالب تشکیل قرارگاه جوادالائمه است.

مرتضوی با بیان اینکه بسیج، یک ظرفیت مردمی است که امیدواریم با همت و تلاش این عزیزان توفیقات و اقدامات موثری در این حوزه باشیم افزود: دومین اقدامی که طی دو ماه گذشته رخ داده آغاز طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی بوده است.

وی تصریح کرد: نکته ای که در این دو اتفاق مهم باید مورد توجه قرار بگیرد توجه به اصل پیشگیری است.

مرتضوی اذعان کرد: باید تلاش کنیم ظرفیت برنامه های پیشگیرانه را در استان تقویت کنیم و این میسر نیست مگر با مشارکت و حضور مردم عزیز استان در این برنامه ها.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سنوات و برنامه های گذشته به این موضوع تاکید شده و مجدا تاکید می کنیم که مردم باید نسبت به حوزه های آسیب های اجتماعی حساسیت داشته باشند این حساسیت ها باید منجر به افزایش آگاهی و بینش شود که انشالله زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و زمینه کاهش بروز اثرات نامطلوب این اتفاقات را فراهم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه