اخبار داغ

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان:

ارتقای سطح خدمات از مهمترین سیاست‌های حمل‌ونقل و پایانه‌های استان است

ارتقای سطح خدمات از مهمترین سیاست‌های حمل‌ونقل و پایانه‌های استان است
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با بیان اینکه که رانندگان محترم می‌توانند با بهره‌مندی از سامانه پیامکی، سفرهای خود را مدیریت کنند، گفت: ارتقای سطح خدمات و ایمنی جاده‌ها از سیاست‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، داود فهندژ سعدی  امروز چهارشنبه در دیدار خود با اعضای اعضا و ناظرین ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی  که در اداره کل حمل‌ونقل پایانه‌ای استان سمنان برگزار شد ضمن بیان  خدمات ارزنده‌ای که  برای اطلاع رانندگان از وضعیت حمل‌ونقل بار در کشور ایجاد شده است اظهار کرد: سامانه پیامکی و نرم‌افزاری برای شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای کالا، راه‌اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

 وی با بیان اینکه که رانندگان محترم می‌توانند با بهره‌مندی از این سامانه سفرهای خود را مدیریت کنند ابراز کرد: ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها از سیاست‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می باشد.

,

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه صیانت از حقوق شهروندی در بین مردم از رویکردها یاین اداره کل می باشد تصریح کرد:  سامانه حمل‌ونقل هوشمند با به‌کارگیری فناوری اطلاعات و افزایش رضایتمندی مردم  در طی سال جاری شکل‌گرفته  است.

,

فهندژ سعدی با بیان اینکه این سامانه می‌تواند گامی مؤثر در راستای افزایش رضایتمندی اقشار مختلف مردم بردارد اذعان کرد: همچنین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با آموزش‌وپرورش نیز در جهت  فرهنگ‌سازی مفاهیم ایمنی برای دانش آموزان مدارس حاشیه راه در از اقدامات مبت این اداره کل می باشد.

,

وی افزود: در راستای ایمنی تردد دانش آموزان در سال‌جاری ۶۰ مدرسه استان تحت پوشش طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده‌ها قرار گرفتندو طرح‌های ارتقای ایمنی ویژه موتوسواران ، سرنشینان وسایل نقلیه، عابرین پیاده، وانت‌بارها و ادوات کشاورزی را اجرایی شده است.

,

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان در ادامه با بیان اهمیت افزایش ایمنی و سیستم حمل و نقل  خاطرنشان کرد: تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای افزایش ایمنی تردد در کنار استفاده از دستگاه‌های حمل‌ونقل هوشمند سبب بهبود عملکرد سیستم حمل‌ونقل، برنامه‌ریزی، مدیریت جریان ترافیکافزایش ایمنی سفر، روان‌سازی جریان ترافیک همچنین ارتقای سطح خدمات برای عموم مردم از سیاست‌های حمل‌ونقل و پایانه‌های استان می باشد.

,

داود فهندژ سعدی  با بیان اینکه بر اساس میانگین ، سالانه ۲۰میلیون زائر امام رضا(ع) از استان سمنان عبور می کنند عنوان کرد: اهمیت و حساسیت مقوله ایمنی در جاده‌ها و ارتقای سطح ایمنی آن برای این اداره کل بسیار مهم می باشد.

,

وی با اشاره به اینکه سامانه جامع اطلاع رسانی 141 در راستای اطلاع‌رسانی خدمات ارزنده ای به تمامی افراد ارائه می کند بیان کرد: بخش‌های مختلف ،  این سامانه ، نظیر پایگاه اطلاع‌رسانی، نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه و سامانه‌های پیامکی از اینترنت و وب‌سایت ۱۴۱ حمل‌ونقل و پایانه‌ها در دسترس  عموم مردم شریف می باشد تا از آخرین وضعیت ترافیکی ، از وضعیت جوی  و کلیه راهنمایی ها و امکانات در مسیر راه مطلع شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه