اخبار داغ

فرمانده سپاه خدابنده:

دو هزار تخته پتو از خدابنده عازم سوریه شد/افزایش ۲۰۰درصدی کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خدابنده به جبهه مقاومت

دو هزار تخته پتو از خدابنده عازم سوریه شد/افزایش ۲۰۰درصدی کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خدابنده به جبهه مقاومت
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: کمک های مردمی این شهرستان شامل دو هزار تخته پتو، پانصد دست لباس گرم و وجوه نقد عازم سوریه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه خدابنده در حاشیه مراسم ارسال  محموله  کمک های مردمی شهرستان خدابنده به سوریه در گفت و گو با خبرنگار اشراق24،با اشاره به اهمیت حمایت از محور مقاومت گفت:  امروز کمک به جبهه مقاومت علاوه بر اینکه وظیفه انسانی است، یک تکلیف دینی است، و یکی از ضروریات است چرا که رزمندگان اسلام، جان خود را در دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق24,

وی افزود: کمک های جمع آوری شده شامل پتو ، لباس گرم و وجوه نقد است که به همت مردم از طریق مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج جمع اوری شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ادامه داد: این کمک ها شامل دو هزار تخته پتو، پانصد دست لباس گرم و وجوه نقد است.

,

ابراهیمی اضافه کرد: در سال ۹۴،مردم شهرستان خدابنده مبلغ ۴۵میلیون تومان به جبهه مقاومت کمک کردند و امسال وجه نقدی به ۶۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

,

وی افزود: کمک نقدی امسال نسبت به سال گذشته ۵۰درصد افزایش داشته است و در سال گذشته کمک های غیر نقدی نداشتیم و امسال مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی قریب به ۲۰۰درصد افزایش داشته است.

,

*سوریه و حلب خط مقدم جبهه های مقاومت

,

حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار نیز اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) می فرمایند:"هر کس صدای شخصی را بشنود که کمک می خواهد و جواب ندهد مسلمان نیست".

,

وی افزود: مردم مسلمان سوریه نیاز دارند که به آنها کمک شود و سوریه و حلب خط مقدم جبهه های مقاومت هستند و مردم سوریه مدافعان حرمی هستند که بجای ما در آنجا متحمل خسارت شده اند.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: اگر مردم سوریه مقاومت نمی کردند باید در ایران اسلامی با داعش می جنگیدیم و در حقیقت امنیت امروز کشور ما در سایه مقاومت مردم سوریه است.

,

وی افزود: واجب است که به مردم جنگ زده سوریه کمک شود و یک بار دیگر خاطره دوران دفاع مقدس زنده شود و مردم شهرستان خدابنده با بصیرتی که دارند همیشه در انجام چنین اموری پیش قدم هستند تا ایران اسلامی را سربلند کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه