اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب:

ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان است / نقش ایمان و وحدت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی

ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان است / نقش ایمان و وحدت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی
فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب با تاکید بر نقش ایمان و وحدت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت : ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مهم و مغتنمی برای تبیین و انتقال ارزش های اصیل انقلاب اسلامی به نسل جوان کشور است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، سرهنگ مسعود قنبری در جلسه هماهنگی برنامه های ایام الله دهه فجر و در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان اظهار داشت: امروزبه برکت انقلاب اسلامی ، کشور ایران از جایگاه مناسبی در دنیا برخوردار است، که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی اذعان کرد:انقلاب اسلامی ایران ، انقلابی الهی و نشأت گرفته از آمال دینی و قیام سید الشهداء(ع) و عاشورای حسینی است.

,

 

,

قنبری گفت: انقلاب اسلامی  با بهره گیری از 3 عنصر مهم و تأثیر گذار از جمله ایمان راسخ ملت برگرفته از اعتقادات دینی مردم ، رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) وحدت کلمه و حضور یکپارچه ملت در صحنه شکل گرفت.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب خاطر نشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است برای بازبینی آرمانها،اهداف و ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با زمینه های وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی و برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی می باشد.

,

 

,

قنبری همچنین با تأکید بر اجرای هرچه بهتر برنامه های این ایام اظهارداشت: هریک از پایگاههای حوزه مقاومت در سطح شهرستان مؤظف هستند همچون سنوات گذشته با برنامه ریزی و تعامل در جهت برگزاری هر چه بهتر و با شکوهتر برنامه های ایام الله دهه فجر تلاش نمایند و در این راستا برنامه های ابتکاری خود را نیز ارائه نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.

,

 

,

شهرستان سرپلذهاب با 90 هزارتن جمعیت در غرب استان کرمانشاه دارای 48 کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه