اخبار داغ

تجمع فرهنگیان اناری مقابل اداره آموزش و پرورش انار در اعتراض به هتک حرمت معلمان

تجمع فرهنگیان اناری مقابل اداره آموزش و پرورش انار در اعتراض به هتک حرمت معلمان
تعدادی از فرهنگیان ناراضی در پی مطالبه‌ی خواسته‌های خود در خصوص اعتراض به هتک حرمت معلمان شهرستان، در مقابل اداره‌ آموزش و پرورش شهرستان انار تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انارما جمعی از فرهنگیان ناراضی عصر روز گذشته در پی مطالبه‌ی خواسته‌های خود در خصوص اعتراض به هتک حرمت معلمان شهرستان، در مقابل اداره‌ آموزش و پرورش شهرستان انار تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انارما,

چندین وقت است که خبرهای ضد و نقیض از حوزه معلمین آموزش و پرورش شهرستان انار به گوش می رسد و هر از گاهی صدای قشر خاص در جهت ایجاد فضای بی اعتمادی نسبت به معلمان که تبعات منفی به دنبال دارد ، بلند می شود و از مسئولین در این خصوص خواستار توجه آنها به این حوزه می شود .

,

بی تدبیری در این خصوص به جایی رسید که بعداز ظهر امروز وقتی که این معلمان نتیجه ای از اعتراضات رسانه مجازی خود نگرفتند تعداد زیادی  از آنها با تجمع مقابل اداره آموزش و پرورش شهرستان خواستار حل این مشکل شدند .

,

در این تجمع که حدود ۳۰نفر از فرهنگیان و مدیران شاغل حضور داشته اند ،  معترضان خواستار رسیدگی هتک حرمت معلمین از سوی یک سایت در شهرستان انار شدند.

,

به نظر می رسد که مسئولین شهرستان و حتی مسئولین استانی درمورد انتشار خبر و بی حرمتی معلمین باید فکری اساسی بردارند و این موضوع را یک بار برای همیشه حل کنند تا دغدغه معلمین بیش از این نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه