اخبار داغ

کارگاه آموزشی مداحان و مسئولین هیاتهای مذهبی تایباد برگزارشد+تصاویر

کارگاه آموزشی مداحان و مسئولین هیاتهای مذهبی تایباد برگزارشد+تصاویر
رییس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: کارگاه آموزشی مداحان و مسئولین هیاتهای مذهبی تایباد و باخرز به مدت یک روز درتایباد برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، با هدف ارتقای سطح توانمندی های فردی و اجتماعی مداحان، مسئولین تشکلهای دینی و هیئات مذهبی و رابطین فرهنگی و تقویت اطلاعات دینی در جامعه، کارگاه آموزشی با حضور جمع کثیری از مسئولین هیئات مذهبی و رابطین فرهنگی شهر و روستاهای تایباد و باخرز در اداره تبلیغات اسلامی تایباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

حجت الاسلام علیپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی تایباد در حاشیه این کارگاه به خبرنگارما گفت: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه ویژه مداحان و مسئولین هیاتهای مذهبی، آشنایی متولیان هیاتها با نحوه برگزاری مراسمات و شناخت انحرافات درمجالس ومحافل مذهبی می باشد.

,

 

,

وی افزود: در این کارگاه که از صبح امروز آغازشده و تا ساعت 14 ادامه داشت، بیش از 50نفر از مسئولین هیئت‌های مذهبی و مداحان شهرستان‌های باخرز و تایباد شرکت کردند و مدرسین استانی دعوت‌شده در این کارگاه، شرکت‌کنندگان را با اصول هیئت داری و شناخت انحرافات احتمالی و دشمن‌شناسی آشنا نمودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه