اخبار داغ

نماینده مردم رشت در مجلس:

مدیریت سپیدرود توسط شهرداری رشت این تیم را با چالش مواجه می کند/ بدهکاران اعتنایی به پرداخت طلب500 میلیونی شهرداری ندارند

مدیریت سپیدرود توسط شهرداری رشت این تیم را با چالش مواجه می کند/ بدهکاران اعتنایی به پرداخت طلب500 میلیونی شهرداری ندارند
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به این نکته که شهرداری رشت ورشکسته است، تصریح کرد: شهرداری پول ندارد که حقوق کارکنان خود را بدهد اگر بخواهد سپیدرود را مدیریت کند باز این باشگاه با چالش مواجه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، در مورد وضعیت باشگاه سپیدرود اظهار کرد: فوتبال کشور تنش های زیادی دارد و این تنش ها به سپیدرود هم سرایت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی با تأکید براینکه به دنبال جذب منابع برای سپید رود بودیم که وابسته به شهرداری نباشد، اضافه کرد: متأسفانه در آن دوران با تغییر مدیریت در باشگاه سپیدرود مواجه شدیم و این موضوع راکد ماند.

,

نماینده مردم رشت در مجلس  با اشاره به این نکته که شهرداری رشت ورشکسته است، تصریح کرد: شهرداری پول ندارد که حقوق کارکنان خود را بدهد اگر بخواهد سپیدرود را مدیریت کند باز این باشگاه با چالش مواجه می شود.

,

کوچکی نژاد با بیان این مطلب که جلسه ای با مهندس خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور داشتیم، اضافه کرد: قرارشد به شهرداری رشت از طریق حوزه سوخت و ارزش افزوده کمک هایی بشود تا بتواند در پرداخت حقوق کارکنان گامی بردارد.

,

وی با اشاره به اینکه شهرداری رشت از افراد و مجموعه هایی طلب های میلیاردی دارد، افزود: شهرداری رشت ۵۰۰ میلیارد تومان طلب دارد و بدهکاران نیز توجهی به پرداخت بدهی شان به این نهاد ندارند.

,

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید براینکه تلاش می کنیم شهرداری رشت بتواند طلب های خود را وصول کند و بخشی از مشکلات خود را برطرف کند، تصریح کرد: با وصول طلب ۵۰۰ میلیارد تومانی مشکلات شهرداری رشت برطرف خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه