اخبار داغ

در آستانه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی؛

هیئت رزمندگان شهرستان برخوار راه اندازی شد

هیئت رزمندگان شهرستان برخوار راه اندازی شد
هیئت رزمندگان شهرستان برخوار راه اندازی و فرمانده سپاه برخوار به عنوان رئیس هیئت امناء این هیئت معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار، طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه استان، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار به عنوان رئیس هیئت امناء هیئت رزمندگان شهرستان برخوار معرفی شد.

به همین منظور جلسه ای با حضور اعضاء هیئت موسس تشکیل و پس از بررسی ابعاد مختلف و لزوم راه اندازی هیئت رزمندگان در شهرستان برخوار، کلیات و مصوبات این جلسه اعلام شد.

طبق مصوبات این جلسه حسین داوری (میثمی) از پیشکسوتان و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (س) به عنوان مدیر اجرائی هیئت معرفی شد، همچنین مقرر شد هیئت موسس در اولین قدم در آستانه ایام دهه فجر با ائمه جمعه شهرستان دیدار و به منظور پیشبرد اهداف متعالی هیئت و جذب آحاد جامعه و خصوصا رزمندگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس در شهرهای مختلف اقدامات لازم را انجام دهد.

از دیگر مصوبات این جلسه این بود که در ایام الله دهه فجر همایش سراسری با حضور رزمندگان شهرستان در تالار شهرداری دولت آباد برگزار و اهداف و برنامه های هیئت طی چشم انداز یک ساله تبیین شود.

دیگر مصوبه این جلسه این بود که تا قبل از شکل گیری هیئت، طی مدت شش ماه هیئت موسس نسبت به راه اندازی و برگزاری مراسمات اقدام و پس از آن با برگزاری انتخابات، اعضای هیئت امناء مشخص و معرفی شوند و در پایان مقرر شد کانال تلگرامی با نام هیئت رزمندگان برخوار تشکیل و برنامه های در پیش رو اطلاع رسانی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار،,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه