اخبار داغ

هانی‌زاده:

رئیس جمهور در قالب کنفراس خبری برای آینده انتخابات برنامه‌ریزی کرد/ روحانی نتایج برجام را در یک فضای کاملاً رویایی ترسیم کرد

رئیس جمهور در قالب کنفراس خبری برای آینده انتخابات برنامه‌ریزی کرد/ روحانی نتایج برجام را در یک فضای کاملاً رویایی ترسیم کرد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر این کنفرانس نتیجه ای برای ما و شما نداشت ولی فرصتی خوبی برای تبلیغات اتنخاباتی آقای روحانی بود. در واقع رئیس جمهور در قالب این کنفراس برای آینده انتخابات برنامه ریزی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به نشست خبری روز گذشته رئیس جمهور، اظهار کرد: کنفرانسی که حسن روحانی برگزار کرد بیشتر جنبه بررسی نتایج برجام در یک فضای کاملاً رویایی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با بیان اینکه در این نشست خبری نگاه یکجانبه به مسائل شد، افزود: به همین دلیل بود که رئیس جمهور به جنبه های منفی برجام و تحریم هایی که طی یکسال گذشته از سوی آمریکا برکشور تحمیل شد اشاره‌ای نکرد.

,

 

,

هانی زاده در ادامه تصریح کرد: روحانی در این کنفرانس خبری تلاش کرد برجام را به عنوان یک دستاورد ملی وفراجناحی و حتی فراملی توصیف کرده و وانمود کند در سایه اجرای آن همه مشکلات کشور از جمله اشتغال، اقتصاد برطرف شده و روابط بین مللی تسهیل شده است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه نیازی به برگزاری این نشست خبری نبود، اظهار داشت: چرا که از قبل جریان های مختلف سیاسی اظهار نظر های خودشان را درباره نقاط ضعف و قوت برجام بارها و بارها اعلام کرده بودند.

,

 

,

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه کاستی‌های برجام با نقد منصفانه آشکار است، تصریح کرد: ازمهمترین کاستی‌های این توافق‌نامه ضمانت نامه‌ای است در خصوص منع آمریکا از تحریم‌‌های بیشتر کشور که چه در دوران اوباما و چه زمان دولت جدید آن یعنی دونالد ترامپ پیش بینی نشده است.

,

 

,

هانی زاده بهره برداری انتخاباتی رئیس جمهور را تنها علت برگذاری این نشست دانست و اذعان داشت: اگر این کنفرانس نتیجه ای برای ما و شما نداشت ولی فرصتی خوبی برای تبلیغات اتنخاباتی آقای روحانی بود. در واقع رئیس جمهور در قالب این کنفراس برای آینده انتخابات برنامه ریزی کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه