اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس:

مهاجرت معکوس در روستا های گرمسار رکوردار شده است

مهاجرت معکوس در روستا های گرمسار رکوردار شده است
نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس گفت: با توجه به آمار جدید سرشماری نفوس مسکن سال جاری برخی از روستاهای گرمسار از نظر جمعیتی دارای مهاجرت معکوس شده اند که این مهم نیازمند ارتقای امکانات رفاهی همچون نعمت گاز و دیگر انرژی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه بررسی مشکلات گاز رسانی به روستا های شهر گرمسارو ایوان کی با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل گاز استان، فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: توسعه گاز رسانی به روستای های بالای 20 خانوار از تاکیدات دولت و مجلس است و باید در این زمینه اقدامات خوبی انجام شود .

,

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به حل مشکلات گاز برخی مجتمع های دامپروری روستاهای غیاث آباد، ساروزن و ایوان کی تاکید کردو افزود: می توان با ارتقای امکانات رفاهی باعث ایجاد تولید و اشتغال زایی شویم و مجلس شورای اسلامی از طرح های خودکفایی و اشتغال زا حمایت می کند .

,

کاتب افزود: برای حل مشکلات روستا های شمالی گرمسار به لحاظ قرار گرفتن در بهترین منطقه گردشگری شهرستان و استان سمنان چاره اندیشی کرد .

,

در ادامه این جلسه داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار به برخوردداری بیش از 95 درصد روستا های شهرستان گرمسار از نعمت بزرگ گاز خبردادو گفت: برای برخورد داری دیگر روستا ها با آمار جدید جمعیتی در حال رایزنی با اداره کل گاز و طراحی خطوط هستیم.

,

طاهری ادامه داد: طراحی اجرای عملیات های گاز رسانی به روستا های سعد آباد، ساروزن و شورا قاضی ایوان کی نهایی شده است و با اقدامات مالی به زودی عملیات بهسازی و ایجاد خطوط گاز در این روستا ها انجام می شود .

,

فرماندار گرمسار اظهارداشت:هم اکنون طرح انتقال گاز به پنج واحد دامی و طیور این شهرستان دردست اقدام است که با اجرای این طرح برای بیش از 50 نفر اشتغال زایی خواهد شد.

,

در ادامه این جلسه روح الله نوریان ؛ مدیرکل گاز استان از اجرای طرح های تشویقی این ارگان برای کمک به بخش تولید در حوزه خدمات دهی در استان خبردادو افزود: با استعلامات جدید از وزارت کشور در زمینه سکونت های جمعیتی در روستا های شهرستان گرمسار طرح های جدید گاز رسانی در مابقی روستا ها انجام می شود .

,

مدیرکل گاز استان در ادامه از تهیه طرحی برای گاز رسانی به مناطق نمونه گردشگری بنکوه گرمسار نیز تاکید کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه