اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی روستای فمی:

ادامه احداث مدرسه روستایی در نطنز متوقف شد/ مسئولان همکاری نمی کنند

ادامه احداث مدرسه روستایی در نطنز متوقف شد/ مسئولان همکاری نمی کنند
حسن پور با بیان اینکه همکاری لازم مسئولان برای کمک به ساخت مدرسه شرط ورود خیریه به این طرح بوده است، بیان کرد: متاسفانه به خاطر همکاری نکردن مسئولان آموزش و پرورش منطقه و همچنین مسئولان شهرستانی در اجرای این طرح، این خیریه کمک های مالی خود به این طرح را متوقف کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز، رئیس شورای اسلامی روستای فمی اظهار کرد: روستای فمی دارای دو مدرسه دخترانه و پسرانه استیجاری است که اجاره بهای این مکان در این چند سالی که دانش آموزان در آن درس می خوانند به زحمت توسط اولیاء پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

احمد رضا حسن پور افزود: با تلاش های فراوان و پیگیری های مسئولان روستا و با همکاری مدیران شهرستان ساخت آموزشگاه جدید شروع شد و این آموزشگاه که ساختمان آموزشی آن تکمیل است بعد از چند ماه به علت نبود اعتبار برای دیوارکشی حیاط آن، هنوز افتتاح نشده است.

,

وی با اشاره به فضای فیزیکی غیر استاندارد آموزشگاه استیجاری پسرانه دکتر شریعتی، از مسئولان منطقه و شهرستان خواست تا پیش از آن که اتفاق ناگوار و قابل پیش بینی دانش آموزان را تهدید کند به فکر تکمیل کامل آموزشگاه جدید باشند.

,

رئیس شورای اسلامی روستای فمی با اشاره به آموزشگاه استیجاری دخترانه روستا نیز گفت: از آن جایی که ساخت آموزشگاه دوم در روستا ضرورت داشت، شروع به ساخت آن نیز در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه خیریه حضرت زهرا (س) تهران با اطلاع از این موضوع برای ساخت این آموزشگاه اعلام آمادگی کرد.

,

وی اضافه کرد: تاکنون بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال برای ساخت آموزشگاه دوم هزینه شده است که مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال آن را خیریه حضرت زهرا (س) تقبل کرده است.

,

حسن پور با بیان اینکه همکاری لازم مسئولان برای کمک به ساخت مدرسه شرط ورود خیریه به این طرح بوده است، بیان کرد: متاسفانه به خاطر عدم همکاری مسئولان آموزش و پرورش منطقه و همچنین مسئولان شهرستانی در اجرای این طرح، این خیریه کمک های مالی خود به این طرح را متوقف کرده است.

,

وی ادامه داد: حسینی مسئول خیریه حضرت زهرا (س) تهران بعد از بازدید از روند اجرای کار، پیشرفت سریع تر و همکاری بیشتر مسئولان را شرط ادامه کمک های مالی این خیریه عنوان کرد.

,

رئیس شورای اسلامی روستای فمی ضمن قدردانی از همکاری خیریه، صندوق قرض الحسنه خاتم انبیاء (ص) بادرود، کارگاه بتن ریزی فهیمی و کمک های کوره های آجرپزی از مسئولان و خیران خواست تا با همکاری بهتر و سریع تر در ساخت، تکمیل و تجهیز این آموزشگاه کمک کنند.

,

حسینی مسئول خیریه حضرت زهرا (س) تهران نیز در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار بر این بود که در اول مهر سقف مدرسه زده شود ولی نشد، بعد از انصراف خیریه با تلاش ها، تماس ها و پیگیری رئیس شورا مقرر شد تنها در صورتیکه حداکثر تا دهه فجر سقف مدرسه بتن ریزی شود خیریه هزینه آن را تقبل می  کند والا به طور کلی از ادامه کار انصراف خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه