اخبار داغ

فرماندار باخرز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر:

اقتصاد مقاومتی، کاهش آسیب های اجتماعی و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت مدیران شهرستان باشد

اقتصاد مقاومتی، کاهش آسیب های اجتماعی و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت مدیران شهرستان باشد
جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان باخرز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام باخرز، جواد حسن زاده فرماندار شهرستان باخرز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد،  با تاکید بر مشارکت همه جانبه مردم در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: استفاده ظرفیت های موجود در بافت شهری و روستایی برای رشد و توسعه از محور اصلی برنامه های این قرارگاه است و می توان با مشارکت مردم در فعالیت های اقتصادی، قدم های موثری در راستای تحقق این مهم برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز,

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی حفظ روند رو به رشد اقتصاد به همراه کاهش آسیب‌پذیری است نه تحمل سختی‌ها و در این خصوص رهبری معظم انقلاب الزاماتی را عنایت فرموده و اهدافی را تعیین کردند که باید با استفاده از آن برای تحقق این شعار گام برداشت.
حسن زاده افزود: پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه حضور گسترده مردم ولایتمدار و رهبری داهیانه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار داشت: امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.
فرماندار باخرز از تشکیل کمیته های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در سطح شهرستان خبر داد و اضافه کرد: شرح وظایف به هر یک از کمیته ها ابلاغ شده و با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال بهترین برنامه ها را در شهرستان خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: تمامی فعالیت های مربوط به بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی و جشن های دهه فجر با همکاری و مشارکت مردم در شهر و مناطق روستایی انجام می گیرد و در این خصوص شاهد تعامل و همدلی همگان هستیم.
 
انتهای پیام/

, .,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه