اخبار داغ

به بهانه روز هوای پاک؛

قطار شهری کرمانشاه نا امید از لایحه بودجه/ مردم قربانی آلرژی دولت تدبیر به دولت قبل

قطار شهری کرمانشاه نا امید از لایحه بودجه/ مردم قربانی آلرژی دولت تدبیر به دولت قبل
در حالی که امروز اکثر پویش های مردمی به روز هوای پاک اختصاص دارد مشی دولت عدم توجه به سیستم های حمل و نقل عمومی است که دولت قبل کلید زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، عدم توجه دولت به متروی تهران و نپرداختن سهم خود برای این موضوع فقط به نگرانی دولت از افزایش اعتماد به شهرداری تهران بر نمی گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

نگاهی به کاهش عجیب بودجه قطار شهری کرمانشاه (منوریل) نشان می دهد که دولت تدبیر اساسا به آنچکه دولت قبل کلید زده است آلرژی دارد و مانند ماجرای مسکن های مهر نمی خواهد مردم طعم این پروژه ها را که سر آشپز آن دولت دیگری بوده است بچشند.

,

پیشتر مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه با اشاره به اختصاص 56 میلیارد تومان اعتبار به پروژه «قطار شهری کرمانشاه» در لایحه بودجه سال آینده، گفت: متاسفانه این میزان اعتبار نسبت به بودجه 65 میلیارد تومانی امسال پروژه، حدود 12 درصد کاهش داشته است.
 

,
,

وی گفت: این کاهش اعتبار برای پروژه قطار شهری کرمانشاه در حالیست که تیم کارشناسی سازمان برنامه و بودجه در آخرین بازدید خود از پروژه نظر مساعدی در خصوص پیشرفت آن داشتند و حتی قول افزایش اعتبار را نیز به ما دادند، اما در نهایت در لایحه بودجه اعتبار این پروژه کاهش داده شد.
 

,
,

سعید سلیم ساسانی با بیان اینکه این نحوه اعتباردهی به پروژه قطار شهری کرمانشاه ناامید کننده است، گفت: قطعا با اعتبارات اینچنینی نمی‌توان امید به راه‌اندازی پروژه در موعد مقرر داشت و قطعا سالهای طولانی برای انجام پروژه زمان نیاز است.
 

,
,

ساسانی تاکید کرد: دولت در حق این پروژه کم لطفی کرده و حتی در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه این پروژه جزو مصوبات سفر قرار نگرفت.

,

وضعیت کنونی قطار شهری کرمانشاه حق این پروژه نیست

, وضعیت کنونی قطار شهری کرمانشاه حق این پروژه نیست,

شهردار کرمانشاه نیز اخیرا به خبرگزاری دولتی ایسنا از محدودیت مالی که این پروژه با آن مواجه است سخن گفت و افزود: این روند باعث شده سرعت پروژه قطار شهری آنطور که حقش است، نباشد.

,

به گزارش مرصاد، لجاجت های عجیب دولت یازدهم شرایط نا مناسبی را برای برخی پروژه ها ایجاد کرده و عملا دود این رویه دولت به چشم مردم می رود.

, مرصاد,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه