اخبار داغ

جلوه های بی نظیر و دیدنی از طبیعت سراب

جلوه های بی نظیر و دیدنی از طبیعت سراب
شکان صالحی متولد ۷۶ هنر عکاسی را از دوسال پیش با دوربین موبایل آغاز کرده و بعدها با علاقه مند شدن به این رشته با خرید دوربین های حرفه ای قدم در این راه گذاشته که اکنون تصاویر وی جلوه های زیبایی به کانال های تلگرامی شهرستان سراب بخشیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, اشکان صالحی متولد ۷۶ هنر عکاسی را از دوسال پیش با دوربین موبایل آغاز کرده و بعدها با علاقه مند شدن به این رشته با خرید دوربین های حرفه ای قدم در این راه گذاشته که اکنون تصاویر وی جلوه های زیبایی به کانال های تلگرامی شهرستان سراب بخشیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: علاقه مند به هنر است و کار هنر را با موسیقی و سنتور آغاز کرده و امسال نیز در کنکور هنر در رشته موسیقی شرکت کرده است.

,

صالحی نبود در آمد در رشته عکاسی را علت گرایشش به کنکور هنر در رشته موسیقی بیان می کند و علاقه مند است عکاسی را در کنار موسیقی ادامه دهد و مشوقش برای عکاسی را مادرش معرفی کرد.

,

این هنرمند سرابی در ادامه با بیان اینکه همیشه هدفش این بوده حس های زیبارا به مخاطبانش انتقال دهد اظهار داشت: در این دوسال بیش از  ۵۰۰ قطعه عکس تهیه کرده که حدود ۱۰۰ قطعه آن به صورت حرفه ای و فنی تهیه شده است.

,

اشکان صالحی ادامه داد: زیباترین تصاویر خود را از منطقه رازلیق سراب تهیه کرده و کار عکاسی را به صورت خود آموز و با بهره گیری از آموزشهای اینترنتی و صفحات مجازی یاد گرفته است.

,

وی در پایان از مشکلات عکاسی و نبود حمایت از عکاسان در سراب گله و اظهار داشت: امیدوارم مردم به هنرمندان و عکاسان احترام قائل شوند.

,

 

,

ضمن آرزوی موفقیت برای این هنرمند سرابی و اینکه شاهد نمایشگاه هایی از این عزیز در زمینه هنر باشیم  تصاویر زیبایی  را از نگاه دوربین اشکان صالحی تقدیم کاربران می کنیم.

,

 

,

 

,
,
, , , ,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , , ,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , , ,

 

,
,
, , , ,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , , ,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , , ,

 

,
,
, , , ,

 

,
,
, , , ,

 

,
,
, , , ,

 

,
,
, , , ,

 

,
,
, , , ,

 

,
,
, , , ,

 

,
,
, , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه