اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت ودرمان سرایان خبرداد

آغاز طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در شهرستان سرایان

آغاز طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در شهرستان سرایان
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرایان گفت: طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال برای کودکان زیر پنج سال در این شهرستان آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم شرفی رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرایان در گفتگو با سرایان بیدار، گفت: در طرح ایمن سازی  تکمیلی فلج اطفال  حدود ۹۰ کودک زیر ۵ سال ایرانی و غیر ایرانی در جمعیت تحت پوشش مناطق خاصی از شهرستان سرایان در دو نوبت واکسن خوراکی فلج اطفال را دریافت خواهند کرد و در مجموع ۸ نفر از پرسنل بهداشتی دراین مدت درگیر طرح می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

وی افزود:افزایش پوشش واکسیناسیون علیه بیماری فلج اطفال و عملیات ایمنسازی تکمیلی در مناطق پر خطر و پاسخ به بروز موارد از جمله راهکارهای مناسب دستیابی هر چه سریعتر به ریشه کنی ویروس وحشی فلج اطفال می باشد به گونه ای که با اجرای راهکارهای مذکورچندین سال است کشور عاری از پولیو شده است و هدف از اجرای این طرح نیز متوقف کردن گردش ویروس وحشی فلج اطفال در نقاط کانونی و پر خطر می باشد.

,

شرفی درادامه بیان داشت:مناطق تحت پوشش این طرح شامل کل منطقه روستایی تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی سه قلعه، منطقه روستایی قاسم آباد و کریمو و جمعیت مهاجرین افغان و عراقی ساکن در شهرستان می باشد که در دو نوبت از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۹ دی ماه و۳۰ بهمن لغایت ۴ اسفند ماه سال جاری واکسن دریافت خواهند کرد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه