اخبار داغ

واکنش قاضی پور به حواشی جلسه استاندار در مهاباد

واکنش قاضی پور به حواشی جلسه استاندار در مهاباد
نادر قاضی پور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به حواشی دیروز جلسه استاندار در مهاباد و سوء استفاده ها و تفرقه افکنی های عده ای معدود واکنش تندی نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه،قاضی پور صبح امروز در مراسم تودیع ومعارفه رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان در واکنش به حاشیه آفرینی های برخی اخلال گران وحدت ملی در جلسه دیروز استاندار درمهاباد،اظهار کرد: کسانی که در ظاهرا داعیه دفاع از حقوق ملت و قومیت ها را دارند بروند فرزندان و خانواده های خود را کنترل کنند که به دشمن ملحق نشوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی افزود: تاکنون با همه قومیت ها با احترام برخورد کرده ایم ولی ظاهرا عده ای با این اتحاد مخالف اند و نمی توانند آن را تحمل کنند.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با کسانی که بخواهند وحدت مردم را به چالش بکشند به شدت برخورد خواهیم کرد و احترامی برای وحدت شکنان قائل نخواهیم بود.

,

وی خاطرنشان کرد: مملکت یک ولی فقیه بیشتر ندارد وفقط او میتواند تاریخ و زمان مناسب های مذهبی کشور نظیر عید قربان و فطر را تعیین کند و فرد دیگری در هر شهر و روستای کوچک خود صلاحیت اعلام روز و تاریخ دیگری را نداشته و نخواهد داشت.

,

به گزارش ندای ارومیه، صحبت های امروز قاضی پور ناظر به جلسه دیروز استاندار آذربایجان غربی بود که عده ای معدود از افراد مدعو قصد داشتند با سخنانی تفرقه افکنانه اقدام به حاشیه سازی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه