اخبار داغ

مدیر آموزش وپرورش کامیاران:

اطلاع رسانی مناسب عامل توسعه فعالیت های خیرخواهانه صندوق رفاه دانش آموزی است

اطلاع رسانی مناسب عامل توسعه فعالیت های خیرخواهانه صندوق رفاه دانش آموزی است
مدیر آموزش و پرورش گفت: توسعه صندوق رفاه دانش آموزی نیاز به عملکرد شفاف و اطلاع رسانی مناسب در خصوص فعالیت های این صندوق دارد و این باعث ترغیب بر مشارکت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ مدیر آموزش وپرورش کامیاران از نشست هیات مدیره صندوق رفاه دانش آموزی بعثت برای توسعه فعالیت های این صندوق و هماهنگی بیشتر اعضای این صندوق خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

هادی اله ویسی امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما دراین باره اظهار داشت: نشست اعضای صندوق رفاه دانش آموزی بعثت شهرستان کامیاران برای هماهنگی بیشتر در توسعه فعالیت های این صندوق و برنامه ریزی های لازم دراین زمینه برگزار شد.

,

وی درباره این نشست تشریح کرد: همچنین در این نشست عملکرد صندوق درسال جاری بررسی شد و با همفکری اعضای صندوق، درباره برنامه ریزی وهماهنگی لازم جهت توسعه بیشتر فعالیت های آن تصمیمات کاربردی مصوب گردید.

,

اله ویسی با اشاره به چرایی تاسیس صندوق رفاه دانش آموزان عنوان داشت: طبعا فلسفه ایجاد صندوق بعثت، کمک خیرخواهانه به دانش آموزان نیازمند و نیز تامین حداقل نیازهای تحصیلی آنان می باشد و این موارد یقینا در تصمیم گیری برای توسعه فعالیت ها در نظر گرفته می شود.

,

مدیرآموزش وپرورش کامیاران در پایان این گفت وگو ابراز داشت: توسعه صندوق رفاه دانش آموزی نیاز به عملکرد شفاف و اطلاع رسانی مناسب در خصوص فعالیت های این صندوق دارد و این باعث ترغیب بر مشارکت خیرین و همکاران فرهنگی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه