اخبار داغ

وقتی عرصه برای فعالیت سوداگران مرگ تنگ می شود؛

کشف بیش از ۶۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ تشدید برخورد با قاچاقچیان در جنوب شرق کشور + تصاویر

کشف بیش از ۶۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ تشدید برخورد با قاچاقچیان در جنوب شرق کشور + تصاویر
فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، بیش از 640 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ غلامرضا اربابی در گفت و گو با تفتان ما اظهار کرد:‌ در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مقادیر بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در مناطق کوهستانی شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما,

وی بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، خودروهای حامل مواد شناسایی و ماموران در مسیر راه سوداگران مرگ کمین زدند که قاچاقچیان و سرنشینان خودروها به محض مشاهده ماموران، به سمت آنها تیراندازی کردند و با ماموران به صورت مسلحانه درگیر شدند.

,

سرهنگ اربابی خاطرنشان کرد: با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی نیروهای انتظامی شهرستان خاش، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند، مواد مخدر را بر جای گذاشتن و به آن سوی مرز متواری شدند.

,

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این محموله مواد مخدر را به استان های مرکزی کشور منتقل کنند، اذعان کرد: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان 480 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

,

سرهنگ اربابی همچنین از عملیات موفقیت آمیز دیگری خبر داد و گفت: در پی کسب گزارشات مردمی، بیش از 11 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مهمات کشف و دو عامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

,

وی با اشاره به سایر عملیات ها و کشفیات مواد مخدر در چند روز اخیر، خاطرنشان کرد: در چندروز اخیر 150 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ کشف و خودروی قاچاقچیان نیز توقیف شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان خاش همچنین از دستگیری دو سارق سیم و کابل برق خبر داد و گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "دهپابید" در حال گشت زنی بودند که  دو نفر سارق حین سرقت سیم و کابل برق را مشاهده می کنند و پس از دستگیری و اعتراف سارقان، از مخفیگاه آنان مقادیری سیم های برق مسروقه به ارزش 60 میلیون ریال را کشف کردند.

,

وی با تاکید بر اینکه پلیس هرگز به قاچاقچیان و سارقان اجازه جولان نخواهد داد، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین و اساسی ترین ماموریت های پلیس، مبارزه با حمل و نگهداری مواد مخدر است که در این مورد، خوشبختانه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تاثیرات بسیار مثبتی داشته و بدون شک روند این مبارزه جامعه را در مقابل آسیبها بیمه می کند.

,

سرهنگ اربابی اذعان کرد: شهرستان خاش به جهت نزدیکی با کشور پاکستان همواره مورد توجه قاچاقچیان جهت تردد مواد مخدر است و امیدواریم با همت و تلاش ماموران نیروی انتظامی نقاط آسیب پذیر جامعه شناسایی و قاچاقچیان دستگیر و تهدیدها به فرصت ها جهت توسعه منطقه تبدیل شود.

,

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با بیان اینکه شهروندان در مقابله با پدیده قاچاق و حمل مواد مخدر نقش مهمی دارند، اظهار کرد: شهروندان می توانند هرگونه ناهنجاری و موارد حساس و مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه