اخبار داغ

بررسی روش های کم خطر زایمان

بررسی روش های کم خطر زایمان
دومین کنگره بین المللی روش های کم تهاجمی زنان و مامایی و سیزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران، از روز پنج شنبه ۳۰ دی ماه جاری در مرکز همایش های رازی آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل مهدی زاده دبیر اجرایی کنگره بین المللی روش های کم تهاجمی زنان و مامایی گفت: اهمیت زایمان طبیعی و چالش های آن، کاهش مرگ و میر مادران در حین زایمان، مشکلات زنان در دوران یائسگی و اختلالات جنسی، از جمله موضوعاتی است که در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به حضور میهمانانی از اروپا و آمریکا در کنگره پیش رو، افزود: خوشبختانه کشور ما از علم روز دنیا عقب نیست، اما هدف از برگزاری این کنگره، انتقال دانش و تکنولوژی های جدید به همکاران است تا بتوانند اطلاعات پزشکی خود را به روز کنند.
,
 
,
مهدی زاده، مخاطبین اصلی کنگره را متخصین زنان، فوق تخصص های زنان، متخصصین بیهوشی، جراحی عمومی، پاتالوژی، رادیولوژی، سرطان ها به خصوص سرطان های زنان، متخصصین نوزادان و اطفال، ماماها و پزشکان عمومی دانست و گفت: انجام جراحی های لاپاراسکوپی به صورت زنده توسط بهترین جراحان ایرانی شاخص در دنیا و جراحان خارجی، از جمله برنامه های این کنگره خواهد بود.
,
 
,
دومین کنگره بین المللی روش های کم تهاجمی زنان و مامایی و سیزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران، در روزهای ۳۰ دی تا سوم بهمن ۹۵ در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه