اخبار داغ

فرماندار سیریک:

واگذاری اعتبار 2/5 میلیاردی برای عمران شهر سیریک/زیبا سازی مبلمان شهری در دست اجراست+تصاویر

واگذاری اعتبار 2/5 میلیاردی برای عمران شهر سیریک/زیبا سازی مبلمان شهری در دست اجراست+تصاویر
فرماندار شهرستان سیریک گفت:2 میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی، مبلمان شهری ، احداث بوستان و پارک ساحلی، آسفالت کوچه و معابر و فضای سبز شهر بندر سیریک واگذار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ، میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک در بازدید از طرح های عمرانی در حال احداث شهر بندر سیریک افزود: مهمترین این طرح ها  500 متر آسفالت بلوار معلم، سنگفرش 4 هزار متر مربع بلوار شهید گمنام و  بلوار ساحلی ، احداث 40 واحد آلاچیق، 3 هزار متر جدول گذاری بلوار و بوستان ساحلی ، 5 هزار متر مربع اینترلاک بوستان ساحلی ، احداث سه پارک و بوستان محله با مساحت 7 هزار متر مربع در  محله های شهر بندر سیریک و اجرای 10 هزار متر مربع آسفالت کوچه و معابر و محوطه سازی ، زیباسازی سطح میادین ، خیابان ها و بلوارهای شهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی اظهار کرد:  اعتبار این طرح ها از محل طرح توسعه سواحل مکران و اعتبارات استانی تامین شده است.

,

ایزدی پور یادآور شد: 90 درصد طرح ها و پروژههای با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در حال اجرا می باشند که برخی از آنها در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان کرد: وصل شدن دریای عمان و خلیج فارس با آبهای جهانی و بین المللی از طریق سواحل مکران از عمده ترین ظرفیت هایی است که می تواند با سرمایه گذاری و برنامه ریزی منظم و جامع شهرستان سیریک را به قطب گردشگری سواحل مکران تبدیل کرد.

,

وی با بیان اینکه توسعه و آبادانی شهر بندر سیریک جزء یکی از برنامه های اصلی توسعه سواحل مکران است اظهار کرد: به منظور توسعه و آبادانی سواحل مکران از محل همین اعتبارات  طرح ها و پروژه های فوق با مدیریت شهرداری بندر سیریک در حال اجرا است.

,

فرماندار شهرستان سیریک بیان کرد:یکی از سیاست های کلی نظام و تاکید اساسی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و دولت، توسعه و آبادانی سواحل مکران است که امروز الحمدالله حرکت های خوب وتاثیرگذاری در حال برنامه ریزی به منظور اجرا در آینده ای نزدیک است.

,

ایزدی پور اضافه کرد: تصویب قانون نوسازی و عمران شهری در سال 1347 با هدف اصلاح ساختار اساسی بافت‌های مختلف شهری، تامین نیازمندی‌های عمومی، ایجاد و توسعه پارک‌ها و فضاهای تفریحی، اصلاح و احداث معابر و خیابان‌های ارتباطی، نوسازی محلات و رشد متناسب و موزون شهرها مطابق طرح‌های مصوب شهری بعد از تصویب مجلس برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه