اخبار داغ

نماینده مردم بجستان و گناباد در مجلس شورای اسلامی:

کشاورزان با توجه به شعار سال، ایران را در تولید گندم خودکفا کرد

کشاورزان با توجه به شعار سال، ایران را در تولید گندم خودکفا کرد
نماینده مردم بجستان و گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان کشور ما از همه بیشتر به شعار سال توجه کردند و با رساندن تولید گندم به حد خودکفایی شعار سال را عملی و ما را بی‌نیاز به گندم دیگر کشورها کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، حمید بنایی نماینده مردم بجستان و گناباد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان تولید بخش کشاورزی بجستان که در محل سالن یاقوت بجستان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از کشاورزان تلاشگر و مسئولین دلسوز اظهار کرد: کشاورزان کشور ما از همه بیشتر به شعار سال توجه کردند و با رساندن تولید گندم به حد خودکفایی شعار سال را عملی و ما را بی‌نیاز به گندم دیگر کشورها کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

حسین ابراهیمی فرماندار بجستان اظهار کرد: کشاورزی در آموزه‌های دینی نقش و جایگاه مهم دارد و به لطف خداوند پس از ۳۸‌سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت و الی رغم همه دشمنی‌ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه و اتکای به تولیدات داخلی توانستیم در تولید گندم به خودکفایی برسیم.

,

 

,

ابراهیمی به شرایط سخت کشاورزی و بی‌آبی در بجستان اشاره کرد و گفت: اگر بجای میزان تولید میزان سختی کشاورز برای ارزیابی کشاورز نمونه قیاس بشود بی‌شک کشاورزان این منطقه همه نمونه استانی و کشوری می‌شوند.

,

 

,

فرماندار بجستان خاطرنشان کرد: امروز باوجود شرایط سخت بی‌آبی باید توجه داشت و با استفاده از آبیاری مکانیزه از حداقل‌ها بیشتریم بهره بری شود هرچند کشاورزان بجستانی در آبیاری مدرن خوب عمل کردند.

,

 

,

وی افزود: ما منکر مشکلات حوزه کشاورزی نیستیم ولی این مشکلات نیاز به مشارکت دارد و یک‌طرفه نمی‌شود مشکل را حل کرد.

,

 

,

 ابراهیمی خاطرنشان کرد: یک سری مشکل‌ها ساختاری است که مشکل در قانون است که باید باهم اندیشی برای برطرف کردن قسمتی از این مشکلات که امکانش برطرف کردنش هست قدم‌هایی برداشته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه