اخبار داغ

عضو کمیسیون تلفیق بودجه:

سیستم اقتصاد بانکی کشور اسلامی نیست

سیستم اقتصاد بانکی کشور اسلامی نیست
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم اقتصاد بانکی کشوری اسلامی و مبتنی بر آموزه‌های دینی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در نشست خبری با اصحاب رسانه در ملایر با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام داده در طی مدت نمایندگی مجلس اظهار داشت: نوکری مردم افتخاری غیرقابل انکار برای نمایندگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی ایجاد فضای تعاملی از مهم‌ترین اهداف کار خود از آغاز نمایندگی عنوان کرد و گفت: با توجه به کار ناماینده مجلس و ارتباط آن با تمامی موضوعات اگر روحیه و فضای تعاملی وجود نداشته باشد سبب آسیب به مردم می شود.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دو نماینده مردم ملایر از ابتدا علی رقم اختلافات نگاه سیاسی باهم تعامل داشته و کارها را باهم پیش می برند و همین تعامل باعث سود به مردم می شود.

,

وی گفت: اصحاب رسانه در تقویت این وحدت تلاش کرده و هر کس با هر شکلی بخواهد این تعامل را خراب کند به مردم آسیب می‌رساند.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان ملایر اظهار کرد: دی دیدارهای قبلی با وزیر بهداشت دستورات میلیاردی گرفته‌شده و وسائل و تجهیزات فراوانی به بخش بهداشت و درمان ملایر وارد شد.

,

وی افزود: در این سفر با رایزنی های انجام‌شده دستور احداث دانشکده پیراپزشکی در دانشگاه آزاد و آغاز به کار آنژیوگرافی گرفته شد.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز به کار اورژانس ملایر بیان کرد: اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با مانع جدی روبه‌رو شده بود که در دیار با رئیس اوقاف و امور خیریه کشور دستور آغاز به کار ساخت آن گرفته شد.

,

وی گفت: علی رقم گرفتن دستور ایجاد آنژیوگرافی در شهرستان مخالفت‌هایی از طرف استان مطرح‌شده که در سفر وزیر بهداشت با استدلال و آمار، خود وزیر مستقیما به رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان  دستور آنژیگرافی ملایر را داد.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در حوزه صنعت و معدن بیان کرد: معدن سرمک ملایر با توجه به مشکلات پیش‌آمده و اجازه برداشت سه ماه تعطیل بوده که با توجه به رایزنی های انجام‌شده و پیگیری‌ها مشکل آن برطرف شده و بزودی حق برداشت دائم آن صادر می‌شود.

,

وی با اشاره به رفع مشکل برق شرکت فروسلیس غرب با پیگیری‌ها انجام‌شده بیان کرد: عملیات ساخت فاز دوم شرکت فرو سلیس غرب آغازشده و 69 درصد پیشرفت داشته است و تا پایان اردیبهشت‌ماه کار ساخت آتن به اتمام رسیده و تیرماه شاهد افتتاح این واحد خواهیم بود.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره وضعیت راه هاو مشکلات جاده‌های مواصلاتی شهرستان ملایر بیان کرد: جاده ملیر به بروجرد دارای مشکلات فراوانی بوده و پروژه دو بانده کردن آن در پنج  کیلومتر نیمه کاره و ناقص بوده و در هفت کیلومتر ان اصلا اقدامی انجام‌نشده است.

,

وی گفت: برای رفع این مشکل بیش از چهار جلسه با وزیر راه و شهرسازی و معاونین آن برگزارشده و دستور تامین اعتبار برای تکمیل پروژه دو بانده مردم ان محور گرفته‌شده است.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه جذب 300 تن قیر برای حاشیه هر ملایر و جذب سه هزار تن قیر برای آسفالت‌ریزی و تعمیر معابر روستایی استان همدان را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات روستاهای شهرستان ملایر وضعیت کمبود آب شرب است.

,

وی گفت: بهره مندی روستاهای ملایر از آب شرب از میانگین کشوری پایین‌تر بوده و در همین راستا سه مجتمع آب‌رسانی روستایی در شهرستان ایجاد می‌شود.

,

وی با اشاره به وضعیت اجرای برنامه پنجم و نبود همت برای برنامه ششم توسعه بیان کرد: پس از ورود رهبر و تاکید ایشان برای تدوین برنامه ششم توسعه کار بررسی و تصویب آن در حال انجام بوده و با اجرای برنامه ششم توسعه تحولات خوبی در کشور رخ می‌دهد.

,

وی با اشاره به نرخ بالای سودهای بنکی بیان کرد: سیستم اقتصاد بانکی کشوری اسلامی و مبتنی بر آموزه‌های دینی نیست.

,

وی با انتقاد از نبود معاونت پرورشی در آموزش‌وپرورش ملایر بیان کرد: با توجه به اهمیت کار فرهنگی مدیر کل و مدیریت آموزش‌وپرورش استان باید به آن مسئله توجه ویژه داشته باشند.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصوبات ستاد تسهیل استان بیان کرد: ستاد تسهیل نباید مصوبه‌ای داشته باشد که اجرای نشود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه