اخبار داغ

در ‌آیین ‌آغاز به کار بسیج اساتید و طلاب عنوان شد؛

روحیه‌ی انقلابی و تفکر بسیجی باید فراگیر شود/ بسیج اساتید حوزه‌علمیه ظرفیت ارزشمندی برای تحقق تدابیر رهبری است

روحیه‌ی انقلابی و تفکر بسیجی باید فراگیر شود/ بسیج اساتید حوزه‌علمیه ظرفیت ارزشمندی برای تحقق تدابیر رهبری است
حجت‌الاسلام کاملی‌فر گفت: انقلابی ماندن مردم سبب می‌شود مسئولین کشور بتوانند به پشتوانه‌ی ایستادگی انقلابیون در جامعه تصمیمات انقلابی برای حل مشکلات و معضلات نظام اخد نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در آیین آغاز به کار بسیج اساتید طلاب و روحانیون اظهار داشت: تشکیل بسیج طلاب یکی از مهم ترین اقدامات در راستای حفظ و ترویج تفکر بسیجی و روحیه‌ی انقلاب‌گری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در مسائل اعتقادی بسیجیان حوزه‌های علمیه و دانشگاه باید چهارچوب‌های اصیل اسلام ناب محمدی را احصاء نموده و در اختیار مردم و اعضای خود قرار دهند.

,

نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب بارها ضرورت حفظ تفکر بسیجی و روحیه ی انقلابی را مطرح نموده‌اند، متذکر شد: یکی از دغدغه ها و مطالبات رهبری برای ماندگاری، حفظ و گسترش نظام اسلامی همچنین استقلال دستاوردهای ارزشمند نظام ترویج روحیه‌ی انقلابی و تفکر بسیجی است.

,

وی افزود: به منظور حفظ روحیه و تفکر انقلابی در کشور و بهره‌برداری برکات آن جهت حل مشکلات پیش رو باید این امر در چند سطح مورد توجه قرار گیرد.

,

کاملی‌فر با اشاره به ضرورت فراگیر بودن روحیه‌ی انقلاب در عامه‌ی مردم، افزود: انقلابی ماندن مردم سبب می‌شود مسئولین کشور بتوانند به پشتوانه‌ی ایستادگی انقلابیون در جامعه تصمیمات انقلابی برای حل مشکلات و معضلات نظام اخد نمایند.

,

وی خاطر نشان کرد: نخبگان جامعه اگر تفکر انقلابی داشته باشند هم بر انقلابی ماندن مردم تاثیر مثبت می‌گذارند هم با تصمیم‌سازی به موقع مانع فروکش سازی روحیه ی انقلابی مسئولان می‌شوند.

,

نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اذعان داشت: دولتمردان به دلیل ابزارهای وسیعی که در اختیار دارند، تاثیر زیادی در حفظ روحیه‌ی انقلابی و حل مشکلات کشور می‌تواند داشته باشد.

,

وی تصریح کرد: بسیج اساتید حوزه علمیه ظرفیت بسیار ارزشمند و فوق العاده تاثیر گذاری برای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری در رابطه با حفظ و ترویج روحیه ی انقلابی در جامعه است.

,

کاملی‌فرگفت: لذا در زمانی که دشمن از تمام امکانات و توان خود برای مقابله با نظام بهره می‌برد ما باید یک جبهه‌ی عظیم از نیروهای انقلابی شکل دهیم و از تمام توان و ظرفیت برای مقابله با دشمن، حفظ و حراست از انقلاب و تحقق تدابیر رهبری بهره ببریم.

,

گفتنی است حجت‌السلام قربانی به عنوان مسئول بسیج اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان منصوب گردید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه