اخبار داغ

خسروی در گردهمایی خادمیاران رضوی استان سمنان:

آستان قدس رضوی در صدد محرومیت زدایی از نقاط مختلف کشور است

آستان قدس رضوی در صدد محرومیت زدایی از نقاط مختلف کشور است
رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان سمنان گفت: آستان قدس رضوی بزرگترین شبکه رفع معضلات اجتماعی و محرومیت زدایی را در کشور ایجاد خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، اولین گردهمایی خادمیاران رضوی با حضور مسئولان دفاتر شهرستانی آستان قدس رضوی ، ائمه جمعه و جماعات و تعدادی از فعالان فرهنگی اجتماعی استان سمنان در تالار حکیم الهی فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در این گردهمایی علیرضا خسروی رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان سمنان با بیان اینکه رفع معضلات اجتماعی و کمک به محرومان باید در اولویت اصلی مسئولان قرار داشته باشد اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی پس از انتصاب به عنوان تولیت آستان قدس رضوی از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسات متعددی بر استفاده از ظرفیت های آستان قدس رضوی در کمک به محرومان و مستضعفان جامعه تاکید کردند.

,

وی با بیان اینکه با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نباید شاهد محرومیت در روستاها و سایر مناطق کشور باشیم گفت: اگر تلاش جدی برای رفع محرومیت در نقاط دورافتاده صورت گیرد نباید روستایی در کشور وجود داشته باشد که نتوانیم آنرا در رسانه ها نشان دهیم.

,

رئیس دفتر آستان قدس رضوی با تشریح طرح خادمیاران رضوی ادامه داد: آستان قدس رضوی درنظر دارد بزرگترین شبکه اجتماعی کشور را ایجاد نماید.

,

خسروی با اشاره به ضرورت درنظر گرفتن پیوست اجتماعی در کنار برنامه های فرهنگی افزود: یکی از محورهای برنامه آستان قدس رضوی توجه به فعالیت های اجتماعی و حمایتی است که در ماه های اخیر به طور جدی دنبال شده است.

,

وی با تاکید بر استفاده از ائمه جمعه و جماعات در پیگیری آسیب های اجتماعی گفت: در این خصوص در دفتر آستان قدس رضوی در استان سمنان، یک شورای مشورتی با حضور جمعی از علما ایجاد شده است که مسئولیت راهبری این دفتر را برعهده دارند.

,

رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان سمنان اظهار کرد: شناسایی افرادی که حتی یکبار هم به زیارت امام رضا (ع) نرفته اند و اعزام این عزیزان به مشهد مقدس، جذب نذورات و موقوفات مردمی و برنامه ریزی برای کمک به محرومان از برنامه های این دفتر در استان سمنان است.

,

گفتنی است در این جلسه مسئولان شهرستانی دفتر آستان قدس رضوی در استان سمنان به ائمه جمعه و جماعات استان معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه