اخبار داغ

فرماندار دلیجان خبر داد؛

تخصیص تنها 7 درصد بودجه سالانه دلیجان

تخصیص تنها 7 درصد بودجه سالانه دلیجان
فرماندار دلیجان گفت: بودجه سالانه شهرستان دلیجان 11 میلیارد تومان است که از این مبلغ تنها 7 درصد تخصیص پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان،  محمد کردی فرماندار شهرستان دلیجان در شورای اداری این شهرستان به تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در لایحه برنامه ششم 90.44 درصد بودجه در اختیار وزرا و تهران قرار گرفته است که می بایست با توجه به این مسئله از هر ظرفیتی برای جذب اعتبارات استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان،,

کردی با اشاره به اینکه  بودجه سالانه شهرستان دلیجان 11 میلیارد تومان است، اظهار کرد: تنها 7 درصد آن تخصیص پیدا کرده و برای جبران آن باید از ظرفیت نماینده مجلس برای ارتباط با وزرا استفاده کرد.

,

وی افزود: تفکرات سیاسی بایستی در بخش گرفتن امکانات به کلی کنار گذاشته شود و با استفاده از تمام ظرفیت ها خصوصا نماینده مجلس مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات تلاش کنیم.

,

فرماندار دلیجان اضافه کرد: در این راستا لازم است همه دستگاه‌ها اطلاعات دقیقی را در اختیار نماینده قرار دهند تا نماینده بتواند از اعتبارات ملی برای پیشبرد اهداف درون بخشی، اعتبارات لازم برای هر کدام از ادارات را جذب کند.

,

وی افزود: امسال بالغ بر هفت میلیارد و 300 میلیون تومان ارزش افزوده از کارخانجات دریافت شده که با ارزش افزوده 10 ماه سال جاری برابری می کند. در حالیکه در سال گذشته هشت میلیارد و 200 میلیون تومان ارزش افزوده از صنایع جذب شده بود.

,

کردی با اشاره به قتلگاه مشهد اردهال گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد ذره ای از حوزه تقسیمات کشوری شهرستان دلیجان مورد هجمه دیگران قرار بگیرد و حتی درصدد هستیم ظرفیتهای از دست رفته گذشته را با کمک نماینده مجلس به شهرستان دلیجان برگردانیم.

,

فرماندار دلیجان تاکید کرد: حتما باید امکانات خدماتی حوزه گردشگری دهستان جاسب و مناطق مرتبط با حوزه نراق را فراهم کنیم تا احساسات واگرایی مردم منطقه تبدیل به همگرایی شود.

,

کردی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی 913 میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شده که 330 میلیارد تومان آن مربوط به بخش جاده‌هاست که باید با کمک نماینده مجلس از این اعتبار استفاده شود.

,

فرماندار دلیجان با بیان اهمیت جذب سرمایه گذاران گفت: موافقت اصولی و مجوزهای سرمایه گذاران را باید خود مسئولین در سطح استان مرکزی انجام دهند و زمینه را طوری فراهم کرد تا دغدغه سرمایه گذاری در دلیجان وجود نداشته باشد.

,

کردی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی کشور، مشکل اعتبارات نیست و خیلی از مسایل را می توان با همپوشانی و هم افزایی امکانات درون بخشی حل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه