اخبار داغ

مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی:

خلاقیت و نوآوری از لازمه های مهم کارآفرینی است

خلاقیت و نوآوری از لازمه های مهم کارآفرینی است
مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: خلاقیت و نوآوری از لازمه های مهم کارآفرینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، موسی زاده مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور صبح امروز در نشستی با ایده پردازان و کارآفرینان آذربایجان غربی که در محل مرکز علمی کاربردی امام حسین(ع) ارومیه ترتیب یافت، گفت: در دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از اهداف مهمی که وجود دارد توجه به مراکز رشد می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: که در همین زمینه نوع خاصی از مراکز در قالب مراکز رشد خوشه فناوری در دانشگاه علمی کاربردی فعالیت دارند.

,

موسی زاده با بیان اینکه 500 هزار دانشجو سهم دانشگاه جامع علمی کاربردی از کل دانشجویان کشور است افزود: امروزه 50 هزار مدرس نیز در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

,

مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی اظهار داشت: از این رو بایستی بتوانیم از این تعداد دانشجو و ایده های آنها برای فعال سازی صنایع استفاده نماییم تا بتوانیم ایده نور را به ثروت تبدیل کنیم.

,

وی مراکز رشد دانشگاه های علمی ـ کاربردی را مراکز تخصصی عنوان کرد و افزود: این مراکز در تخصصی سازی ایده ها بسیار موثر می باشند.

,

وی با بیان اینکه یک تجارت متشکل از 40 درصد ایده بازار و 45 درصد نوآوری می باشد خاطرنشان کرد: اگر در یک کارآفرینی نوآوری وجود نداشته باشد موفق نخواهد بود.

,

موسی زاده افزود: به کارگیری نوآوری و خلاقیت در مدارس کسب و کار از اولویت های مهمی است که بایستی بسیار مورد توجه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه