اخبار داغ

آیت‌الله علی محمدی‌ تاکندی؛

اتحاد ملت در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی به جهانیان اثبات شد

اتحاد ملت در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی به جهانیان اثبات شد
از ویژگی‌های مهم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی علم، جهاد و تقوا است و با داشتن این ویژگی‌ها در حل مسائل کشور همراه مقام معظم رهبری بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهر مینو؛ آیت‌الله علی محمدی‌ تاکندی در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد امام حسین‌(ع) شهر اقبالیه برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: از ویژگی‌های مهم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی علم، جهاد و تقوا است و با داشتن این ویژگی‌ها در حل مسائل کشور همراه مقام معظم رهبری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی شهر مینو, ,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,

وی افزود: دشمن خواستار این بوده که رفاقت بین مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را به تفرقه تبدیل کند اما به دلیل تبعیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از رهبری موفق نشدند.

,

استاد حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی راه امام خمینی(ره)، راه انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دادند و توصیه ایشان به مردم جامعه هم تبعیت از مقام معظم رهبری و گام برداشتن در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

,

 

, ,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,

محمدی‌تاکندی تصریح کرد: مردم و مسؤولان از هر جناحی که بودند با حضور خود در مراسم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به دشمن نشان دادند که به مقام معظم رهبری لبیک گفته و وحدت، اتحاد و همدلی دارند و هیچ فردی نمی‌تواند به کشور ایران آسیب برساند.

,

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دوران قبل از انقلاب اسلامی و در زمان مبارزه با طاغوت سختی‌های بسیاری دیدند و بسیار شکنجه شدند و از این‌ رو می‌توان به نقش بسیار مهم این یار دیرین انقلاب پی برد.

,

 

, ,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,

استاد حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه نقش آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی همچنین در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ است، تصریح کرد: این مجاهد همواره برای انقلاب اسلامی تلاش کردند و در این مسیر گام برداشتند.

,

محمدی‌تاکندی یادآور شد: مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در سه برهه زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از رحلت معمار کبیر انقلاب یک مجاهد متعهد بود و امام خمینی(ره) وی را یک مجاهد متعهد در تاریخ انقلاب اسلامی می‌دانستند.

,

 

, ,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,

وی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برای سازندگی و آبادانی کشور همت گمارد، مطرح کرد: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری بود و مسؤولیت‌های مهمی را به عهده‌ داشته و خدمات ارزنده‌ای ارائه کرد.

,

گفتنی است، مراسم بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با حضور حجت‌الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه، مرتضی علیخانی بخشدار مرکزی قزوین، محمد پیری شهردار و اعضای شورای اسلامی و مردم شهر اقبالیه برگزار شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه