اخبار داغ

شهردار شهر اقبالیه:

اقبالیه به عنوان مهد کبدی معرفی شد

اقبالیه به عنوان مهد کبدی معرفی شد
محمد پیری در جلسه هیأت کبدی که در دفتر فرمانداری شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اردوی تیم کبدی کشور به مدت هشت روز به میزبانی شهرداری شهر اقبالیه با حضور 40 نفر در این شهر برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهر مینو؛ محمد پیری در جلسه هیأت کبدی که در دفتر فرمانداری شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اردوی تیم کبدی کشور به مدت هشت روز به میزبانی شهرداری شهر اقبالیه با حضور ۴۰ نفر در این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی شهر مینو,

وی در خصوص مشکلات مالی تیم کبدی شهر اقبالیه مطالبی ارائه کرد و خواستار کمک و مساعدت برای حضور هرچه قوی‌تر این تیم در مسابقات کشوری شد.

,

شهردار شهر اقبالیه گفت: امید است خانه کبدی در این شهر به همت شهرداری و فرمانداری قزوین احداث شود.

,

پیری با قدردانی از زحمات تمام دست‌اندرکاران ورزش کبدی افزود: کارکنان شهرداری شهر اقبالیه تلاش کردند از ظرفیت‌های موجود در این شهر بیشترین بهره‌ را برده و در خصوص حوزه ورزش هم شهرداری شهر اقبالیه نهایت همکاری را با اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین را داشته است.

,

این مسؤول با بیان اینکه شهر اقبالیه به عنوان مهد کبدی معرفی شد، تصریح کرد: باید در زمینه رشد و توسعه ورزش کبدی به صورت کاربردی ورود پیدا کرده و همچنین باید دارای برنامه‌ریزی صحیح و مطلوب باشیم.

,

شهردار شهر اقبالیه خاطرنشان کرد: اگر ورزش بانوان تقویت شود با گذشت زمان در ورزش قهرمانی هم پیشرفت ایجاد می‌شود و در این زمینه برای توسعه ورزش، فرهنگ‌سازی تأثیر بسزایی را دارد.

,

پیری با تأکید بر اینکه فرهنگ‌سازی در این خصوص باید از مدرسه و از سوی آموزش و پرورش آغاز شود، یادآور شد: باید این نگاه در والدین ایجاد شود که ورزش یک فعالیت فوق برنامه و حاشیه‌ای نیست بلکه خود یک برنامه اصلی است.

,

وی با اعلام اینکه دولت یازدهم به موضوع توسعه ورزش اهتمام ویژه‌ای دارد، مطرح کرد: در استان قزوین هم مسؤولان به امر ورزش به عنوان یکی از ضروریات جامعه امروز واقف بوده و همه تلاش خود در این خصوص به کار گرفته‌اند.

,

شهردار اقبالیه برنامه‌ریزی منظم و پشتکار مدیران دستگاه‌های اجرایی را کلید توسعه ورزش دانست و افزود: از آنجایی که ورزش در سلامت جسم و روح مردم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط در جامعه نقش بسزایی دارد، انتظار می‌رود مسؤولان استان قزوین برای توسعه ورزش تلاش مضاعفی داشته باشند.

,

شهردار شهر اقبالیه با بیان اینکه این شهر به عنوان مهد کبدی معرفی شد، گفت: باید در زمینه رشد و توسعه ورزش کبدی به صورت کاربردی ورود پیدا کرده و همچنین باید دارای برنامه‌ریزی صحیح و مطلوب باشیم.

,

گفتنی است، سید علی موسوی فرماندار شهرستان قزوین، محمد پیری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه، جواهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین، امینی مشاور هیأت کبدی و مسؤولان شهری و استانی در این جلسه حضور داشتند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه