اخبار داغ

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان:

یکی از کارکردهای اساسی انتخابات خنثی سازی توطئه های دشمنان است

یکی از کارکردهای اساسی انتخابات خنثی سازی توطئه های دشمنان است
معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان گفت: یکی از کارکردهای اساسی انتخابات خنثی سازی توطئه های دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، ابراهیم فرهادی‌نیا معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری شورای اداری شهرستان میناب گفت: همه دستگاه های اجرایی باید برای جذب  و مشارکت حداکثری مردم به پای صندوق های رای تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان افزود: مشارکت حداکثری مردم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در سال 96 نیازمند تبیین و گفتمان سازی مبناهای اساسی در مدارس و مراکر دانشگاهی است.

,

این مقام مسئول از برگزاری یکهزار و 300 شعبه اخذ رای روستایی و 300شعبه اخذ رای کاندیدا های شهری در استان خبرداد و بیان داشت: اهمیت و جایگاه انتخابات بعنوان یک تکلیف برای مشارکت حداکثری مردم تبیین و روشنگری شود.

,

فرهادی نیا جمهوریت و اسلامیت را دو رکن اساسی انقلاب برشمرد و گفت: هیچ کدام از این رکن ها نباید تضعیفی در آنها صورت گیرد.

,

وی چرخش و جابجایی حوزه های مدیریتی برای خدمات رسانی به مردم و خنثی سازی توئطه های دشمنان را یکی از کرارکردهای اساسی انتخابات عنوان کرد و اذعان داشت: برای خنثی سازی توطئه های دشمنان نیازمند خوب عمل کردن دستگاه های خدمات رسان برای فراهم سازی زمینه  مشارکت حداکثری مردم در عرصه های سیاسی، اجتماعی ،اقتصادی کلان کشور است.

,

فرهادی نیا تصریح کرد: اگر مشارکت مردم در انتخابات کم رنگ باشد تهدیدات و توطئه های دشمنان در حوزه های های مختلف کشور به تناسب بیشتر می شود لذا معلمان ما باید اهمیت تبیین انتخابات در مدارس و دانشگاه ها را مدنظر قرار دهند.

,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگانخاطر نشان کرد: استان هرمزگان با 13 فرمانداری، 38 بخش، 38 شهر و با جمعیت 1 میلیون و 800 هزار نفر یکی از جوان ترین استان با میانگین سنی 20 تا 24 سال است که می تواند نقش تعیین کننده ای در انتخابات 96 داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه