اخبار داغ

یادداشت؛

وزن کشی بین دانشگاه یاسوج و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به کجا ختم می شود؟

وزن کشی بین دانشگاه یاسوج و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به کجا ختم می شود؟
حال باید دید وزن کشی بین دانشگاه یاسوج و تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به کجا ختم می شود ،اما با شرایط کنونی جایگاه ریاست دانشگاه یاسوج بسیار متزلزل به نظر می رسد گرچه رسانه های اجاره ای قصد دارند مسیر را به گونه دیگر منحرف کنند و ناکارآمدی دانشگاه یاسوج در 3.5 سال گذشته را به گونه ای دیگر جلوه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ وقتی در پانزدهم مهرماه 95  تاجگردون در مصاحبه ای با خبرنگاران عنوان کرد مسئولان دانشگاه یاسوج کاهل و تبنل هستند (اینجا کلیک کنید)،عمق بحران را در دانشگاه یاسوج به رخ کشید و در ادامه این فرآیند نیز در مصاحبه با خبرنگار خانه ملت بحث استیضاح وزیر علوم را مطرح کرد ،بی تردید نماینده گچساران و باشت اطلاعاتی در زمینه دانشگاه یاسوج دارد که منجر به این سخنان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ؛ , کلیک ,

متاسفانه آمارها در همه زمینه ها نشان می دهد دانشگاه یاسوج در طول 3.5 سال گذشته پر از حاشیه و مشکلات فراوانی بوده،که نه تنها گامی در جهت رفع این مشکلات انجام نشده است بلکه حجم این مشکلات و چالش ها به چندین برابر افزایش یافته است.

,

به عنوان نمونه می توان گفت از انتخاب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حرف و حدیث ها درباره دانشگاه یاسوج بسیار  شدت گرفت در حال حاضر نیز بحث استخدام های بی ضابطه است که در رسانه ها نیز مطرح و بازتاب های زیادی را با خود به دنبال داشت همچنان به قوت خود باقی است.

,

 همچنین طائفه گرایی، کاهش رشد شاخص های فرهنگی ، ناتمام ماندن بسیاری از پروژه ها ،اخراج برخی کارکنان، بی توجهی و احجاف در حق دانشجویان بورسیه را می توان به این حاشیه ها در دانشگاه یاسوج اضافه کرد.  

,
متاسفانه وابستگی سیاسی و طائفه ای رئیس دانشگاه یاسوج به نماینده ای خاص مشکلات را دوچندان کرد و چند وقتی است صدای نماینده گچساران و باشت را هم درآورده،لیکن با وضعیت فعلی دانشگاهی که باید پیشقراول توسعه استان باشد به باشگاه طائفه و سیاسی تنزل پیدا کرده و هربار به دلیل ضعف مدیریت در طول 3.5 سال گذشته حاشیه ای دامن گیر آن شده است.
,
 
,
حال باید دید وزن کشی بین دانشگاه یاسوج و تاجگردون به کجا ختم می شود ،اما با شرایط کنونی جایگاه ریاست دانشگاه یاسوج بسیار متزلزل به نظر می رسد گرچه رسانه های اجاره ای قصد دارند مسیر را به گونه دیگر منحرف کنند و ناکارآمدی دانشگاه یاسوج در 3.5 گذشته را به گونه ای دیگر جلوه دهند.
,
 
,
===============
,
یادداشت از محمد منصوری
,
===============
,
 انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه