اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج علمی سپاه نینوا گلستان :

اردوهای پژوهشی جهادی نخبگان بسیجی گلستان در مناطق کم برخوردار برگزار می گردد

اردوهای پژوهشی جهادی نخبگان بسیجی گلستان در مناطق کم برخوردار برگزار می گردد
مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گفت :این سازمان در جهت کمک به مردم مناطق کم برخوردار و محروم استان اقدام به برگزاری اردوهای جهادی نخبگان می کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از گلستان ما؛اسماعیل مهدیانی مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان در گفتگو با خبرنگار ما با  بیان اینکه این برنامه به صورت خود جوش و نیز داوطلبانه و با حضور نخبگان بسیجی برگزار می گردد عنوان کرد: از کلیه نخبگان ، اساتید ، دانشجویان ، پژوهشگران و سرآمدان استان جهت حضور در این برنامه جهادی دعوت نموده و همچنین حضور مراکز  علمی، دانشگاهی  در این مناطق نیز می تواند بسیار موثر باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری از حضور یکایک مسولین و نخبگان استقبال می کند ، افزود : یک جوان مومن ، متدین ، متشرع و  متخصص در جامعه می تواند در حل مشکلات به مردم کمک کند و آنها را به دین ، انقلاب و معنویت سوق می دهد .

,

مهدیانی با اشاره به اینکه هدف از این طرح راه اندازی اردوهای جهادی در بین نخبگان علمی استان می باشد تصریح کرد : ما سعی داریم که در این طرح از ظرفیت نخبگان علمی استان در پیشرفت مناطق محروم و همچنین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده نموده و به سایر گروه های جهادی در نقش آفرینی بهتر با طراحی نقشه راه پیشرفت و بهینه سازی منابع از طریق برنامه ریزی های راهبردی این طرح کمک شود.

,

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان در ادامه افزود : یکی از راهکارهای اساسی در هر برنامه ریزی راهبردی بررسی نقاط قوت ، ضعف و فرصت هاست که الحمدلله این بررسی ها سبب پیدا کردن ظرفیت های یک منطقه کم برخوردار و نیز استفاده از منابع مادی ، معنوی و رشد آن خواهد شد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم  بسیج  شناسایی مسائل ، اولویت بندی و حل آنها با کمک نیروهای نخبه می باشد گفت : بسیج به دنبال این است که حتی با داشتن امکانات و نیز بسترهای لازم در برخی از مناطق محروم باید این امکانات محدود به صورت مستمر تداوم پیدا کند و  همچنین گاهی اوقات امکانات و بسترهای لازم در این مناطق وجود دارد ولی متاسفانه نه تنها از این ظرفیت ها استفاده نشده بلکه د ر برخی مواقع هموطنان عزیزمان با داشتن ثروت های خدادادی بسیار از فقر رنج می برند  .

,

این مقام مسئول با تاکید بر  اینکه اگر یک نخبه علمی بتواند با روحیه جهادی خود این استعداد ها را شناسایی و نیز برنامه ای برای به فعلیت رساندن آن طرح ، برنامه ریزی کند، اظهار کرد : یک نخبه علمی باید سعی کند با کمک سایر گروه های جهادی آنرا اجرایی نماید و بعد از این کار موفقیت آمیز به خوبی طعم شیرین پیشرفت و محرومیت زدایی در ذائقه مردم مناطق محروم چشیده خواهد شد.

,

مهدیانی تصریح کرد: در پایان اردوهای پژوهشی جهادی نخبگان از گروه های برتر با حضور مسولین استانی تجلیل به عمل خواهد آمد .

,

گفتنی است ؛ اردوی پژوهشی جهادی نخبگان در دو مرحله 13 الی 15 و همچنین 19 الی 21 بهمن ماه سال جاری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  با همکاری کارگروه های کشاورزی و صنعت خانه نخبگان علمی بسیج  برگزار خواهد شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه