اخبار داغ

پاسخ 10 روز قبل مدیرعامل فولاد یزد به ادعای دیروز رئیس‌جمهور در نشست خبری

پاسخ 10 روز قبل مدیرعامل فولاد یزد به ادعای دیروز رئیس‌جمهور در نشست خبری
این ادعای رئیس جمهور درباره فولاد در حالی است که دقیقا ده روز قبل از نشست خبری روحانی، احرامیان مدیرعامل فولاد یزد با انتقاد از اوضاع حاکم بر فولاد، گفته بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ آقای روحانی در نشست خبری روز گذشته خود گفت: «خوشبختانه در این چند ماه گذشته از سال جاری هم بخش کشاورزی شرایط رشد خوبی پیدا کرده و هم بخش صنعت رشد خوبی داشته‌ است. سال گذشته همین موقع بنده مصاحبه‌ای انجام دادم و همه تلاش می‌کردیم تا اجناسی که در انبارها باقی مانده را به فروش برسانیم. در برخی کارخانه‌های بزرگ ما مانند فولاد آنقدر انبارها از کالا انباشته شده بود که دیگر جایی در انبارها وجود نداشت اما الان دیگر فولاد جنسی ندارد که بدهد، همه انبارها خالی شده است و حتی در شرایط امروز، فولاد نوبت‌های سه‌ماهه می‌دهد »

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

این ادعای رئیس جمهور درباره فولاد در حالی است که دقیقا ده روز قبل از نشست خبری روحانی، احرامیان مدیرعامل فولاد یزد با انتقاد از اوضاع حاکم بر فولاد، گفته بود: «میانگین مصرف ظاهری فولاد ایران بیشتر از ٢٠ درصد کاهش یافت که کاهش این میزان در مقایسه با چند سال گذشته بیانگر رکودی است که در بازار مسکن حاکم است. به طوری که پیش‌بینی می‌شود طی دو سال آینده با تداوم رکود در بازار مسکن رکود در بازار فولاد کشور همچنان تداوم پیدا کند.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه