اخبار داغ

به دلیل عدم حضور خبرنگاران عضو خانه مطبوعات:

مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات گلستان برگزار نشد+تصاویر

مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات گلستان برگزار نشد+تصاویر
مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات استان گلستان که قرار بود صبح امروز برگزار شود به دلیل عدم حضور خبرنگاران عضو برگزار نشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ قرار بود امروز چهارشنبه 29 دیماه جلسه مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات استان گلستان رای ساعت 10 در تالار نگاه مجموعه تالار فخرالدین اسعد گرگانی با دستور العمل اصلاح اساسنامه برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

اما این جلسه با وجود اینکه تعدادی از خبرنگاران و اکثریت هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان حضور یافته بودند ، به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا تشکیل نشد .

,

طبق قانون باید در مجمع عمومی فوق العاده بار اول نصف به علاوه یک اعضا حضور می یافتند که از بین حدود 130 نفر حدود 15 نفر آمده بودند .

,

مطلعین حاضر در این جلسه که حاضر به مصاحبه رسمی نبودند اعلام کردند که در دومین نوبت مجمع عمومی فوق العاده هر تعداد از خبرنگاران که حضور داشته باشند مجمع برگزار می شود .

,

از طرفی بحث برخی از اعضای باسابقه خانه مطبوعات این بود که اصلا اصلاح اساسنامه در این موقعیت فعلی انجام نشود چرا که معتقد بودند که موارد اصلاحی بجای خبرنگاران جایگاه دولت را بیشتر تقویت می کند .

,

به هر حال جلسه بعدی مجمع عمومی برای احتمالا 14 بهمن و شاید زمانی دیگر موکول شد تا اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات استان انجام شود .

,

 1 1

, 1 1,

1 3

, 1 3,

1 4

, 1 4,

1 5

, 1 5,

1 6

, 1 6,

1 7

, 1 7,

1 10

, 1 10,

1 14

, 1 14,

1 16

, 1 16,

1 20

, 1 20,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه