اخبار داغ

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رودان:

روزهای سخت در انتظار رژیم آل خلیفه/ روحیه انقلابی مردم بحرین شدت گرفته است

روزهای سخت در انتظار رژیم آل خلیفه/ روحیه انقلابی مردم بحرین شدت گرفته است
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رودان گفت: اعدام جوانان روحیه انقلابی مردم بحرین را احیا می کند و به آن شدت بیشتری می بخشد و مردم بحرین در روزهای آینده پاسخی بزرگ به رژیم آل خلیفه خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مصطفی فرهادزاده معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رودان در مصاحبه با هرمز اظهار کرد: اقدام مقامات رژیم محنوس آل خلیفه در اجرای حکم سه تن از جوانان بازداشتی، آن هم در آستانه ششمین سالروز انقلاب بحرین به اتهام ساختگی و ادله واهی، مصداق مظلومیت ملت بی پناه بحرین بوده و با همراهی سازمانهای بین المللی با رژیم ظالم آل خلیفه در مصادره حقوق شرعی، قانونی و شهروندی این ملت در زندانها از طریق شکنجه و اعدام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرهادزاده افزود: رژیم بحرین با این کار ناجوانمردانه، بحران سیاسی را تشدید و کشور را به سمت آینده ای نامعلوم کشانید، و از این پس حکومت سفاک آل خلیفه خشم طوفانگر مردم بی دفاع بحرین را با حضور در خیابانها و میادین و مراکز عمومی بیش از پیش خواهد دید.

,

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رودان ادامه داد: اعدام این سه جوان بی گناه بحرینی به دستور پادشاه این کشور هر نوع فرصت ایجاد شده برای ارائه راه حل سیاسی برای بحران در کشور بحرین را از بین برد و بی ثباتی منطقه را به دنبال دارد.

,

وی تصریح کرد:رژیم آل خلیفه ادعا می کند که یک نظام قانونی است اما رفتار آنها در اجرای اعدام سه جوان بحرینی، رفتار جناحی و در سکوت و بدون رسم ورسوم بین المللی صورت گرفت، چراکه در عرف جهانی، اتهام افرادی که قرار است اعدام شوند ابتدا در رسانه ها منتشر می شود تا مردم پیش زمینه در خصوص اعدام را داشته باشند اما در مورد این سه جوان چنین اقدامی صورت نگرفت.

,

فرهادزاده خاطرنشان کرد: اعدام این جوانان روحیه انقلابی مردم بحرین را احیا می کند و به آن شدت بیشتری می بخشد و وضعیت بحرین پس از این همچون گذشته نخواهد بود و در روزهای آینده مردم پاسخی بزرگ به رژیم آل خلیفه خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه