اخبار داغ

تضمین سلامت خانوار با آموزش پخت نان سبوسدار

تضمین سلامت خانوار با آموزش پخت نان سبوسدار
رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان فامنین گفت: آموزش پخت نان سبوسدار توسط بهورزان در روستاها، نقش مهمی در تضمین سلامت خانواده ها دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر سیادت در گفتگو با خبرنگار آوای فامنین گفت: بهورزان خانه بهداشت روستاها، با آموزش پخت نان سبوسدار نقش مهمی را برای ارتقاء سلامت خانواده ها دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

 

,

وی با بیان اهمیت سبوس گندم که دارای مقدار زیادی فسفر و انواع ویتامین ها و آهن و روی می باشد افزود: در بهبود وضعیت تغذیه ی مناسب خانواده ها،  وجود سبوس گندم سلامت مردم را بهبود بخشیده و کیفیت نان را افزایش خواهد داد.

,

 

,

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان ادامه داد: بهورز روستا خود نیز برای پخت نان از گندم سبوس دار استفاده می کند و مردم را به این امر ترغیب نموده و با آموزش پخت نان با کیفیت و جلوگیری از دورریزی نان، باعث جلوگیری از اسراف خواهد بود و به اقتصاد خانواده کمک می کند.

,

 

,

سیادت با توجه به کاربرد داروئی سبوس گندم، خاطر نشان کرد: نان سبوس دار به ندرت قند خون را بالا برده و مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی توصیه می شود. همچنین باعث بهتر شدن عملکرد دستگاه گوارشی خواهد شد.

,

 

,

وی اظهار کرد: بانوان و زنان خانه دار می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی آموزش های لازم را از بهورزان مطالبه کرده و با تهیه آرد سبوس دار و پخت نان مرغوب، مراقب سلامت خود و فرزندانشان باشند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه