اخبار داغ

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد خبر داد:

افتتاح 8 پروژه آموزشی با اعتباری بالغ ‌بر 24 میلیارد ریال در دهه فجر

افتتاح 8 پروژه آموزشی با اعتباری بالغ ‌بر 24 میلیارد ریال در دهه فجر
مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد گفت: در 3 ساله اخیر خیرین مدرسه‌ساز داخل و خارج شهرستان روزانه 5 میلیون تومان به آموزش‌وپرورش کمک کرده‌اند که جای تقدیر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسن صداقتی، مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد ظهر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اظهار داشت: گرامیداشت دهه فجر، پاسداشت ارزش‌ها و یاد کسانی است که فجر آفرین بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با اشاره به پروژه‌های آموزش‌وپرورش در دهه فجر خاطرنشان کرد: 8 پروژه آموزشی بااعتباری بالغ‌بر 24 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

,

صداقتی در ادامه تصریح کرد: در تمام پروژه‌های آموزشی اجرایی سطح شهرستان از توان داخلی شهرستان استفاده‌شده، مگر درصورتی‌که پروژه در دست پیمانکار بوده است.

,

وی همچنین اذعان کرد: در 3 ساله اخیر خیرین مدرسه‌ساز داخل و خارج شهرستان روزانه 5 میلیون تومان به آموزش‌وپرورش کمک کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

,

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد بابیان اینکه اثرات ناشی از سرمازدگی محصولات کشاورزی در آموزش‌وپرورش قابل‌لمس است، عنوان کرد: 7 مدرسه در خلیل‌آباد نیاز به بهسازی و بازسازی دارند.

,

وی با اشاره به ‌روز هوای پاک، تأکید کرد: استفاده از سرویس‌های عمومی در سطح شهرستان و فرهنگ‌سازی استفاده از آن می‌تواند کمک خوبی در نگه‌داشتن هوای پاک خلیل‌آباد داشته باشد.

,

صداقتی با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال در گرو تربیت نیروی ماهر است، بیان کرد: امروزه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها تنها علم نظری دارند و از نظر عملی فاقد مهارت هستند.

,

وی در پایان با اشاره به ارتباط مستقیم رشته‌های تحصیلی با وضعیت زندگی مردم، خاطرنشان کرد: خشک‌سالی‌های اخیر و بازار نامناسب محصولات کشاورزی باعث شده تا دانش آموزان بیشتر به رشته‌های برق، مکانیک و کامپیوتر روی‌آورند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه