اخبار داغ

به مناسبت روز هوای پاک؛

بیش از هزار قلیان در شهرک صنعتی سیمین دشت معدوم شد+ عکس

بیش از هزار قلیان در شهرک صنعتی سیمین دشت معدوم شد+ عکس
به مناسبت روز هوای پاک با همکاری اداره محیط زیست و اداره بهداشت و درمان شهرستان فردیس بیش از هزار واحد قلیان در شهر صنعتی سیمین دشت معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان، روز( چهارشنبه) به مناسبت روز هوای پاک با همکاری اداره محیط زیست  شهرستان فردیس و اداره بهداشت فردیس بیش از هزار واحد قلیان در شهر صنعتی سیمین دشت معدوم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

مرتضی شکوری پور رئیس اداره محیط زیست شهرستان فردیس گفت:به منظور کاهش آلودگی هوا و سلامت انسان و جامعه بیش از هزار شیشه قلیان در شهرک صنعتی سیمین دشت  معدوم شد.

,

وی در ادامه افزود: مراسم پیاده روی  از فلکه دوم به سمت فلکه اول، آموزش زیست محیطی در مدارس سطح شهر به منظور آگاه سازی فرهنگ عمومی حفظ و حراست از محیط زیست در بین دانش آموزان، برگزاری کارگاه آموزشی تحت عنوان آموزش مبانی محیط زیست در محل دانشگاه میثاق شهرک صنعتی سیمین دشت و  بازدید دانش آموزان فردیسی از موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش به منظور آشنایی با محیط زیست از دیگر برنامه های اداره حفاظت از محیط زیست به مناسبت روز هوای پاک است.

,

شکوری پور در پایان از برنامه پایش و ارزیابی عملکرد نیروگاه منتظر قائم در راستای حفظ محیط زیست با حضور کلیه اعضای کارگروه آلودگی هوای استان و مقامات استانی و شهرستانی در روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه در محل نیروگاه منتظر قائم خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه