اخبار داغ

رئیس محیط زیست چگنی:

پاکسازی تپه چغا روستای ناوه کش از زباله

پاکسازی تپه چغا روستای ناوه کش از زباله
رئیس محیط زیست چگنی گفت: تپه چغا روستای ناوه کش شهرستان چگنی با همکاری اداره محیط زیست و مدیر عاملین شرکت های شن و ماسه، از زباله های خانگی و اماکن دولتی که درسطح این منطقه پراکنده شده بود پاکسازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرچگنی،طاهر بیرانوند با اشاره به پاکسازی تپه چغا روستای ناوه کش از زباله بیان، داشت: تپه چغا روستای ناوه کش شهرستان چگنی با همکاری اداره محیط زیست و مدیر عاملین شرکت های شن وماسه آقایان میرزاوند و احمدی از زباله های خانگی و اماکن دولتی که درسطح این منطقه پراکنده شده بود پاکسازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرچگنی, ،, طاهر بیرانوند , با اشاره به پاکسازی تپه چغا روستای ناوه کش از زباله بیان، داشت: تپه چغا روستای ناوه کش شهرستان چگنی با همکاری اداره محیط زیست و مدیر عاملین شرکت های شن وماسه آقایان میرزاوند و احمدی از زباله های خانگی و اماکن دولتی که درسطح این منطقه پراکنده شده بود پاکسازی شد.,

, ,

وی تاکید کرد: به طور قطع یکى از امورى که زمینه‏ ساز سعادت و کمال انسان در دنیا و آخرت است، داشتن محیطى سالم و امن است، که انسان بتواند در پناه آن، به تربیت جسم و جان خویش بپردازد و اصولاً یکى از وظائف مهم بشر که حفظ جان است، جز با زیستن در محیط سالم و زیبا امکان‏ پذیر نیست. بدین سبب شرط اولیه داشتن روحى سالم، جسم سالم است و جسم سالم نیز فقط زمانى حاصل مى ‏شود که انسان از محیط زیست طبیعى سالم و دلگشا بهره ‏مند باشد.

,

, ,

رئیس محیط زیست چگنی ادامه داد: محیط زیست طبیعى سالم تأثیر شگرفى بر روح و روان آدمى دارد. محیط پاک، آراسته و خرّم، زندگى را شاداب و معطر مى ‏سازد. شنیدن آواز روح‏ بخش پرندگان، ترنم لطیف جویباران، آهنگ دلرباى چشمه‏ ساران، نسیم لطیف کوهستان و زیبایى شهر و دیار، همه و همه تأثیر اعجاب ‏انگیزى بر زندگى و حیات انسان دارند. هر کسى از تماشاى چنین منظره‏ هاى زیبایى احساس آرامش و نشاط کرده و امنیت و آسایش را در حیات خویش لمس مى‏کند. بر عکس، آسیب رساندن به محیط زیست و نابودى طبیعت باعث وارد آمدن صدمات و زیان‏ هاى جبران‏ ناپذیرى به بشریت مى‏ شود.

,

, ,

بیرانوند با بیان اینکه افسردگى و افزایش بیمارى‏هاى روحى و روانى انسان امروز بدون ارتباط به آسیب رساندن به محیط زیست نیست تاکید کرد: هیچ کس نمى ‏تواند منکر شود که تخریب محیط زیست تأثیر منفى بر شیوه رفتار آدمیان و اثرات ویرانگرى بر اخلاق فردى و جمعى جامعه بشرى بر جاى مى‏ گذارد. آب و هوا، درختان و گیاهان، غذاها و میوه ‏ها و به طور کلى طبیعت و محیط زیست نقش عظیمى در زندگى بشر دارند.

,

, ,

وی خاطرنشان کرد: امید است با استعانت از خدای متعال، با همکاری و همدلی تمامی دستگاه های دولتی بتوانیم محیطی پاک و امن برای فرزندان این سرزمین فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه