اخبار داغ

برگزاری جلسه ی کمیته ی کارگری گرامیداشت دهه ی مبارک فجر در سیب و سوران

برگزاری جلسه ی کمیته ی کارگری گرامیداشت دهه ی مبارک فجر در سیب و سوران
مسئول اداره ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گفت: جلسه ی کمیته ی کارگری گرامیداشت دهه ی مبارک فجر و 38 سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سیب و سوران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیب و سوران، اسلام زهروزهی مسئول اداره ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، از برگزاری جلسه ی کمیته ی کارگری گرامیداشت دهه ی مبارک فجر و 38 سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سیب و سوران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیب و سوران,

وی ضمن تشریح نقش عالی و مهم کارگران در به ثمر رساندن پیروزی انقلاب اسلامی و حتی نقش پررنگ این قشر در عرصه های مختلف کاری، گفت: این جلسه به منظور هم اندیشی و هماهنگی برای هرچه بهتر برگزار کردن ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، تشکیل شد.

,

زهروزهی شاخص های انقلابی بودن جامعه ی کارگری را براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی انقلاب، هدف گیری آرمان های انقلاب، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و تقوای دینی و سیاسی عنوان کرد.

,

وی افزود: امام خمینی (ره) نقش جامعیت در رهبری انقلاب اسلامی ایران داشتند و در این راه تعداد کثیری از یاران ایشان به شهادت رسیدند.

,

زهروزهی حضور میلیونی آحاد جامعه و علی الخصوص کارگران در صحنه ی انقلاب بویژه در مراسمات دهه ی فجر سرمنشا بیعت با رهبری و حراست و پشتیبانی از آرمان های والای انقلاب برشمرده می شود و وظیفه ی شرعی، قانونی و ملی است و اظهار داشت: تفرقه افکنی بین مسلمین از اهداف استکبار جهانی است که پیدایش گروهک های تروریستی، تکفیری و جنگ نرم افزاری نیز جزء نقشه های شوم ویادی شرق و غرب است.

,

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیب و سوران گفت: پخش آهنگ های انقلابی و حماسی، تزیین واحد های کارگری، شرکت در برنامه های دهه ی فجر علی الخصوص راهپیمایی 22 بهمن، پرداخت معوقات کارگران، تجلیل از کارگران نمونه شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، عیادت از بیماران حوزه کارگری، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب ویژه خانواده کارگران، کارفرمایان و تعاونگران، از جمله برنامه های کمیته کارگری در دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه