اخبار داغ

رئیس کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر گلستان:

برگزاری40عنوان برنامه فرهنگی درایام الله دهه فجر / اختتامیه متمرکز جشنواره های فرهنگی گلستان با حضور وزیر ارشاد

برگزاری40عنوان برنامه فرهنگی درایام الله دهه فجر / اختتامیه متمرکز جشنواره های فرهنگی گلستان با حضور وزیر ارشاد
رئیس کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر گلستان گفت: امسال با تلاشی که انجام شده حدود 40 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در سطح استان گلستان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام علی‎اصغر فضیلت در دیدار با گروه خبری فجر گلستان با اشاره به برگزاری 8 جشنواره استانی به مناسبت ایام الله دهه فجر در مرکز استان، اظهارکرد: اولین جشنواره که امسال در این ایام اجرا می شود جشنواره استانی تجسمی فجر است که از 12 تا 22 بهمن در محل تالار فحرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما،,

وی به جشنواره تلاوت و حافظ کل قران کریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و اذعان داشت : جشنواره آواها و نغمات آیینی نیز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در 7 بهمن ماه برگزار می‎شود.

,

حجت الاسلام فضیلت افزود: جشنواره تئاتر استقامت فجر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و نمایشگاه تجسمی فجر در سوله جنب تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

,

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم و موسیقی فجر در گلستان ، تصریح کرد : اختتامیه جشنواره فیلم و فیلم ‎نامه نویسی قرآن و عترت با 90اثر که شامل 26 فیلمنامه ، 23 فیلم کوتاه ، 23 مستند ، 7 انیمیشن و 9 اثر اقتصاد مقاومتی است در 7 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

,

رئیس کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر گلستان به مصوبه‎ شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان در خصوص برگزاری 11 جشنواره اشاره کرد و گفت: هزینه اجرای 5 جشنواره با ارشاد اسلامی استان گلستان است و ما بقیه جشنواره‎ها در با همکاری دستگاه‎های اجرایی دیگر برگزار خواهد شد .

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اختتامیه متمرکز جشنواره های فرهنگی استان گلستان با حضور آقای صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در 5 اسفند ماه 95 برگزار می شود .

,

فضیلت به در ادامه با اشاره به عناوین برنامه های کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر استان گلستان ، گفت: امسال با تلاشی که انجام شده حدود 40 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در سطح استان گلستان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه